تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 دی 1399 - 9:01
کد خبر : 82959

نماز جمعه این هفته در ۴ شهر استان اردبیل برگزار نمی‌شود

نماز جمعه این هفته در ۴ شهر استان اردبیل برگزار نمی‌شود

ناصر نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، سالگرد شهادت سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی و رحلت آیت الله مصباح یزدی، اظهار کرد: در پی اعلام ستاد استانی مبارزه با ویروس کرونا و به‌جهت وضعیت نارنجی و زرد در برخی مناطق، نمازجمعه در ۴شهر استان اردبیل

ناصر نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، سالگرد شهادت سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی و رحلت آیت الله مصباح یزدی، اظهار کرد: در پی اعلام ستاد استانی مبارزه با ویروس کرونا و به‌جهت وضعیت نارنجی و زرد در برخی مناطق، نمازجمعه در ۴شهر استان اردبیل اقامه نمی‌شود.

وی افزود: در جهت حفظ سلامتی مردم و با نظر ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا، اعلام دانشگاه علوم پزشکی و تائید نماینده ولی فقیه در استان، نماز جمعه این هفته در شهرهای اردبیل، مشگین شهر، لاهرود و رضی به دلیل وضعیت نارنجی اقامه نخواهد شد.

رئیس دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اردبیل بیان کرد: علاوه بر این ۴شهر، در مابقی شهرها و بخش‌ها نمازجمعه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

نصیری گفت: انتظار می‌رود مردم عزیز استان نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی نهایت همکاری را در جهت جلوگیری از شیوع مجدد بیماری کرونا داشته باشند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد