تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 دی 1399 - 7:52
کد خبر : 82877

امام جمعه کرمان : شهید سلیمانی نگاه فرامرزی در دفاع از مسلمانان داشت

امام جمعه کرمان : شهید سلیمانی نگاه فرامرزی در دفاع از مسلمانان داشت

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی روز پنجشنبه در اجلاسیه نهایی سالگرد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی که با حضور فرمانده کل سپاه و فرزندان شهید سلیمانی در کرمان برگزار شد ، افزود: تاختن به خصم، حمله به دریای مشکلات، تبدیل

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی روز پنجشنبه در اجلاسیه نهایی سالگرد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی که با حضور فرمانده کل سپاه و فرزندان شهید سلیمانی در کرمان برگزار شد ، افزود: تاختن به خصم، حمله به دریای مشکلات، تبدیل تهدید به فرصت و از دل فرصت، فرصت جدید خلق کردن از خصوصیات مهم این شهید بزرگوار بود.

وی تصریح کرد: فرماندهی در دل آتش پرخشم، عبور از معابر سخت و روشن کردن فضای غبارآلود معرکه و خاموش‌کردن گلوله‌های سلسله‌وار و رقم‌زدن فتح و پیروزی بخش دیگری از جلوه شخصیتی سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی را می‌توان فهرست کرد.

امام جمعه کرمان ادامه داد: جهاد کبیر، حضور فعال در جنگ نرم و فرهنگی علیه طواغیت، تلاش وافر در ابطال باطل، تحلیل درست حوادث، صبر و بصیرت انقلابی، خروش به موقع، عدم انحراف از صراط مستقیم نیز جزو منش و روش حاج قاسم بود.

وی تاکید کرد: پافشاری بر ولایت، بیدارکردن خفتگان و به حرکت درآوردن متوقفان و سخنان مستدل در جبهه حقیقی سربازی، بخش دیگری از تابلوی شخصیت عالی‌رتبه اوست.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی بیان کرد: علمدار جبهه مقاومت در روزهای سخت ابتلا، قیام و قعود برای خداوند، شجاعت تحسین برانگیز، ایثار و فداکاری تا بذل جان، جهاد در دفاع مقدس و جنوب و شرق، کورکردن چشم شرارت در جنوب شرق در دفاع از مرد و زن مظلوم را انجام داد.

وی تاکید کرد: سامان‌دهی و عمق‌بخشی به جبهه پهناور مقاومت در کسوت فرمانده سلحشور و شجاعت بروز دیگری از ۴۰ سال عمر با برکت مجاهد بزرگ و سیدالشهدای جبهه مقاومت  است.

اجلاسیه نهایی سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و هفته مقاومت با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، وزیر صنعت،  معدن و تجارت، خانواده شهید سلیمانی ، استاندار کرمانو جمعی از مسئولان در مصلی امام علی (ع)دیار کریمان برگزار شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد