تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 دی 1399 - 9:29
کد خبر : 82694

وزیر صمت: سردار سلیمانی همه هستی‌اش را فدای انقلاب و کشور کرد

وزیر صمت: سردار سلیمانی همه هستی‌اش را فدای انقلاب و کشور کرد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از کرمان، علیرضا رزم‌حسینی در گلزار شهدای کرمان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مقام معظم رهبری به شایستگی از سردار دلها تجلیل کردند و بهترین عبارت را مکتب سلیمانی عنوان کردند. وزیر صمت عنوان کرد: سردار سلیمانی همه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از کرمان، علیرضا رزم‌حسینی در گلزار شهدای کرمان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مقام معظم رهبری به شایستگی از سردار دلها تجلیل کردند و بهترین عبارت را مکتب سلیمانی عنوان کردند.

وزیر صمت عنوان کرد: سردار سلیمانی همه هستی خود را در بیش از ۴۰ سال چه از قبل از انقلاب در مبارزات ستمشاهی شرکت می‌کرد و چه در دوران دفاع مقدس و تا روزی که به شهادت رسید فدای انقلاب و کشور کرد و در مجاهدت، مبارزه و فداکاری برای مردم بود.

وی افزود: حاج‌قاسم تمام زندگی‌اش را فدا کرد و برای همه نسل‌ها باقی خواهد ماند و محبوب همه مردم ایران با هر جناح و هر سلیقه‌ای بود و افتخار ایرانی باقی ماند و امیداوریم نسل جدید راه ایشان را دنبال کنند ایشان به عنوان اسطوره‌ای برای ملت ایران باقی ماند.

رزم‌حسینی خاطرنشان کرد: امروز استان کرمان را به نام حاج‌قاسم سلیمانی می‌شناسند، نجابت و شرافت مردم کرمان هم در دوران دفاع مقدس هم در طول تاریخ شناخته شده هست و سمبل امروز ما حاج‌قاسم است که با اسم کرمان عجین شده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد