تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 دی 1399 - 7:22
کد خبر : 82559

بسته‌های‌ فرهنگی به مناسبت شهادت سردار شهید سلیمانی در زاهدان توزیع شد

بسته‌های‌ فرهنگی به مناسبت شهادت سردار شهید سلیمانی در زاهدان توزیع شد

بتول حیدری چهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهارداشت: بسته‌های فرهنگی با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بیان جانفشانی شهدا و از خودگذشتگی آنان بین شهروندان زاهدانی توزیع شد. وی خاطرنشان کرد: توزیع بسته‌های فرهنگی در راستای نخستین سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی و زنده نگه داشتن یاد و نام این سردار جبهه مقاومت در زاهدان با همت پایگاه« ام

بتول حیدری چهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهارداشت: بسته‌های فرهنگی با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بیان جانفشانی شهدا و از خودگذشتگی آنان بین شهروندان زاهدانی توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: توزیع بسته‌های فرهنگی در راستای نخستین سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی و زنده نگه داشتن یاد و نام این سردار جبهه مقاومت در زاهدان با همت پایگاه« ام فروه» انجام شده ‌است.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا سردارحاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت، بامداد جمعه ۱۳ دی‌ماه سال ۹۸ در شلیک موشک از پهپادهای وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) با دستور دونالد ترامپ، در نزدیکی فرودگاه بغداد ترور و به شهادت رسید.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد