تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 دی 1399 - 6:54
کد خبر : 82526

۲.۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در آذربایجان غربی کشف شد

۲.۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در آذربایجان غربی کشف شد

سردار مسعود خرم نیا روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران ایست بازرسی ایواوغلی خوی حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و آن را متوقف کردند. وی اضافه کرد: در بازرسی ماموران از این کامیون مقادیر قابل توجهی دستکش، سوشرت، کلاه، جلیقه، تیشرت، کیف اسکی، کیف ورزشی، جوراب

سردار مسعود خرم نیا روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران ایست بازرسی ایواوغلی خوی حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی اضافه کرد: در بازرسی ماموران از این کامیون مقادیر قابل توجهی دستکش، سوشرت، کلاه، جلیقه، تیشرت، کیف اسکی، کیف ورزشی، جوراب ورزشی و لباس ورزشی کشف شد.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی ادامه کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.

سردار خرم نیا گفت: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و تحویل مقام قضایی شد.

وی همچنین از کشف مقادیر قابل توجهی اقلام قاچاق در ایستگاه بازرسی رختار سلماس خبر داد و افزود: ماموران انتظامی این شهرستان نیز حین کنترل خودروها به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک شده و آن را مورد بازرسی قرار دادند.

وی اظهار کرد: در بازرسی ماموران از این خودرو نیز ۲ هزار و ۲۱۰ کیلوگرم پودر لباسشویی ماشینی قاچاق کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی ادامه داد: کارشناسان ارزش ریالی پودر لباس شویی کشف شده را ۱۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.

سردار خرم نیا گفت: در این رابطه هم یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد.

خوی و سلماس از شهرستان های مرزی آذربایجان غربی بوده و در شمال استان قرار دارند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد