تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 دی 1399 - 6:39
کد خبر : 82509

رمز موفقیت حاج قاسم استحکام درونی اش بود

رمز موفقیت حاج قاسم استحکام درونی اش بود

سردار “حسین معروفی” صبح امروز ۱۷ دی‌ماه در گردهمایی “یاران حاج قاسم” به مناسبت اولین سالگرد شهادت سپهبد سلیمانی با حضور فرمانده نیروی قدس سپاه در کرمان گفت: رمز موفقیت حاج قاسم استحکام درونی اش بود و در هیچ جا حاج قاسم سست نشد لذا وقتی ایمان به خدا قوی باشد هیچ کجا انسان سست

سردار “حسین معروفی” صبح امروز ۱۷ دی‌ماه در گردهمایی “یاران حاج قاسم” به مناسبت اولین سالگرد شهادت سپهبد سلیمانی با حضور فرمانده نیروی قدس سپاه در کرمان گفت: رمز موفقیت حاج قاسم استحکام درونی اش بود و در هیچ جا حاج قاسم سست نشد لذا وقتی ایمان به خدا قوی باشد هیچ کجا انسان سست نمی‌شود.

وی بیان کرد: خیلی‌ها می‌خواستند که مالک علی برگردد و صفین تکرار شود اما چون مالک وصل به ولایت بود در آن سرزمین ماند و چیزی را رقم زد که ارمغان جهان اسلام و ملت ایران شد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تاکید برآنکه حاج قاسم پاکیزه بود و پاکیزه رفت و بدانید که رمز عاقبت به خیری پاکیزگی است، تصریح کرد: حاج قاسم همواره می‌گفت برای آنکه موفق باشید باید الگوی بزرگ داشته باشید و امروز حاج قاسم یک الگوی بزرگ است.

وی حاج قاسم را یک مکتب و یک مدرسه دانست و بیان کرد: امروز حاج قاسم را با خاطره نمی‌توان تعریف کرد بلکه با مکتب باید تعریف کرد.

معروفی با اشاره به دلیل تشکیل لشکر پیشکسوتان حاج قاسم عنوان کرد: عملی کردن، تبیین و پیشگیری از حوادث غیرمترقبه مکتب حاج قاسم یکی از ماموریت‌های این لشکر است.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد