تاریخ انتشار : سه شنبه 16 دی 1399 - 9:02
کد خبر : 82313

مزار حاج قاسم؛ از پیام ملت فلسطین تا بی‌قراری شیعیان سودان و نیجریه +فیلم

مزار حاج قاسم؛ از پیام ملت فلسطین تا بی‌قراری شیعیان سودان و نیجریه +فیلم

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از کرمان، گلزار شهدای کرمان این روزها حال و هوای دیگری دارد، زائرانی که از روزها قبل از فرارسیدن نخستین سالگرد شهادت سردار دل‌ها قدم در این قطعه بهشت می‌گذاشتند و با قلب‌های بی‌قرار به زیارت سیدالهشدای مقاومت

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از کرمان، گلزار شهدای کرمان این روزها حال و هوای دیگری دارد، زائرانی که از روزها قبل از فرارسیدن نخستین سالگرد شهادت سردار دل‌ها قدم در این قطعه بهشت می‌گذاشتند و با قلب‌های بی‌قرار به زیارت سیدالهشدای مقاومت می‌آیند.

صبح امروز نیز حاج‌قاسم میهمان داشت از وزیر اطلاعات، رئیس دانشگاه آزاد و … گرفته تا زائرانی از سودان و نیجریه و همچنین دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین که دقایقی در جمع زائران سخنرانی کرد.

 

پیمان می‌بندیم که راه شهید حاج‌قاسم تا آزادی قدس شریف ادامه پیدا خواهد کرد

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین اظهار کرد: اینجا به نام ملت فلسطین به شما تسلیت می‌گویم همچنین به شما مردم شهیدپرور کرمان و همچنین خانواده شهید پورجعفری، ما در اینجا تعهد می‌کنیم و پیمان می‌بندیم که راه شهید حاج‌قاسم تا آزادی قدس شریف ادامه پیدا خواهد کرد.

وی گفت: ما اینجا به شما اعلام می‌کنیم که راه و مکتب حاج‌قاسم را ادامه خواهیم داد و پرچم اسلام را در سرزمین رژیم صهیونیستی در تمام شهرها به اهتزاز درخواهیم آورد.

 

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد