تاریخ انتشار : سه شنبه 16 دی 1399 - 9:02
کد خبر : 82307

نقش حاج قاسم سلیمانی در کمک به بازسازی عتبات عالیات بی بدیل بود

نقش حاج قاسم سلیمانی در کمک به بازسازی عتبات عالیات بی بدیل بود

حجت الاسلام علی اکبر ایمانی روز سه شنبه در نشست هم اندیشی مدیریت شهری با ستاد عتبات عالیات فردیس افزود: یک سال از شهادت شهید سلیمانی می گذرد و خون این شهید موجب وحدت و همدلی ملت های  ایران و عراق شده است. وی  با بیان اینکه عتبات عالیات بین ۲  ملت  مسلمان ایران و عراق پیوند

حجت الاسلام علی اکبر ایمانی روز سه شنبه در نشست هم اندیشی مدیریت شهری با ستاد عتبات عالیات فردیس افزود: یک سال از شهادت شهید سلیمانی می گذرد و خون این شهید موجب وحدت و همدلی ملت های  ایران و عراق شده است.

وی  با بیان اینکه عتبات عالیات بین ۲  ملت  مسلمان ایران و عراق پیوند فرهنگی و مذهبی  برقرار کرده است، اظهار داشت: پایه گذاری ستاد بازسازی عتبات عالیات از  ابتکار شهید سلیمانی بود و  این شهید والامقام در ساماندهی این ستاد به خوبی نقش آفرینی کرد.

ایمانی گفت : فعالیت های خوب شهید سلیمانی موجب شد تا ملت های مسلمان ایران و عراق در برابر دشمنان مشترک، تکفیری ها و استکبار متحد شوند و در مسیر اتحاد و همدلی این ۲ ملت و فرهنگ سازی برای ظهور حضرت قائم (ع)  گام برداشته شود.

امام جمعه فردیس مرمت ، بازسازی و نگهداری بارگاه ملکوتی عتبات عالیات را  از مسائل مهم و بسیار ارزشمند برشمرد و بیان داشت : امروز  ملت ایران  به خاطر عشق و ارادت به ائمه اطهار(ع) با تمام توان خود برای بازسازی عتبات عالیات پای کارآمده است.

رییس ستاد بازسازی عتبات و عالیات شهرستان فردیس نیز گفت: طی ۹ ماه گذشته مردم این شهرستان یک میلیارد ریال برای بازسازی عتبات عالیات کمک کردند.

علی شهبازی افزود: در اجرای طرح مومنانه ۲۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد و ۲۰ هزار ماسک تولید و در اختیار مردم قرار گرفت.

وی با اشاره به اجرای طرح بنای نور که تفاهم نامه ای بین بانک رسالت و ستاد عتبات عالیات فردیس منعقد شده است،اظهار داشت: مردم می توانند در جهت کمک به ساخت و تکمیل تل زینبیه از این بانک وام بگیرند و یک متر صحن عقیله بنی هاشم(ع)  ( تل زینبیه ) را خریدای کنند.

رییس ستاد عتبات عالیات شهرستان فردیس گفت: در طرح مومنانه چهار فقره جهیزیه تکمیل شد.

شهبازی گفت : بیماران دیابتی  که برای  تهیه دارو انسولین توان مالی ندارند می توانند از ستاد عتبات عالیات با نسخه پزشک انسولین دریافت کنند.

وی  در بخش دیگر سخنان خود به مکان استیجاری ستاد عتبات عالیات فردیس  اشاره کرد و گفت: پایان سال قرار داد به اتمام می رسد و از اعضای شورای شهر فردیس درخواست می کنم در این خصوص ما را کمک کنند.

رییس شورای اسلامی شهر فردیس نیز گفت: در سالهای گذشته شورای شهر با تخصیص یک میلیارد ریال برای اجاره بها ساختمان این ستاد و همچنین چهار میلیارد ریال برای تجهیز اردوگاه ستاد عتبات عالیات در شهر نجف اشرف و ۱۵۰ میلیون ریال کمک برای دوخت و توزیع ماسک و مواد ضدعفونی برای اقشار کم برخوردار اختصاص داده است.

مجتبی قاسمی افزود: مدیریت شهری آمادگی هر گونه همکاری و مساعدت با این ستاد برای انجام بهینه ماموریت ها را دارد.

شهردار فردیس نیز گفت: تامین مکان برای ستاد عتبات عالیات فردیس در اولویت کاری است .

مصطفی سعیدی سیرایی افزود:  ساخت نماز خانه بین راهی واقع در جاده شهریار در برنامه کاری شهرداری فردیس قرار گرفته است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد