تاریخ انتشار : سه شنبه 16 دی 1399 - 8:33
کد خبر : 82272

انجام بیش از ۱۴ هزار بازدید از صنوف رفسنجان‌ و انار در طرح‌ شهید سلیمانی

انجام بیش از ۱۴ هزار بازدید از صنوف رفسنجان‌ و انار در طرح‌ شهید سلیمانی

“مجید رنجبرکاظمی” امروز ۱۶ دی ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای مبارزه با شیوع بیماری کرونا طرح شهید حاج‌ قاسم سلیمانی از ابتدای آذر ماه در کشور کلید خورد که اشامل کمیته های اجرایی و نظارت می شود. وی افزود: در کمیته نظارت‌ که زیر نظر معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی است اقداماتی صورت گرفت

“مجید رنجبرکاظمی” امروز ۱۶ دی ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای مبارزه با شیوع بیماری کرونا طرح شهید حاج‌ قاسم سلیمانی از ابتدای آذر ماه در کشور کلید خورد که اشامل کمیته های اجرایی و نظارت می شود.

وی افزود: در کمیته نظارت‌ که زیر نظر معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی است اقداماتی صورت گرفت و در مجموع ۳۲ تیم‌ تشکیل و بازرسی ها از صنوف مختلف انجام‌ شد که در این بازدید ها به متخلفینی‌ که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند تذکرات‌ و هشدارهای لازم‌ داده و در صورت تکرار تخلف، آن‌ واحد پلمپ‌ و تعطیل می شود.

رنجبرکاظمی تصریح کرد: تاکنون در این  طرح‌ در رفسنجان نیروهای بسیجی و هلال احمر بیش از ۶۰۰۰ و کارشناسان بهداشت هم‌ ۶۰۰۰ بازدید انجام دادند که این‌ ۱۲ هزار بازدید منجر به تعطیلی ۵۰ مورد صنف و مکان متخلف شد که این افراد پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کردند.

مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه ای معاونت بهداشتی دانشگاه علوم‌ پزشکی رفسنجان‌ خاطرنشان کرد: در شهرستان انار هم بازدیدها انجام‌ شد و توسط نیروهای بسیج‌ ۱۰۰۰ مورد و توسط کارشناسان بهداشت ۱۸۰۰ مورد بازدید انجام شد و نتیجه این بازدیدها هفت مورد تعطیلی در شهرستان انار بود.

رنجبرکاظمی یادآور شد: طی این مدت با اجرای طرح شهید سلیمانی آمار بستری ها و مرگ و میر بسیار کاهش یافته و بیشتر شهرها از وضعیت قرمز خارج شده اند.

وی در پایان از مردم خواست که همچنان پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و از اینکه وضعیت نارنجی و زرد شده دیگر بیماری ریشه کن شده است و عادی انگاری صورت بگیرد.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد