تاریخ انتشار : دوشنبه 15 دی 1399 - 7:05
کد خبر : 81813

سرانه تخت‌های بیمارستانی در کرمان پایین‌تر از میانگین کشوری‌ست

سرانه تخت‌های بیمارستانی در کرمان پایین‌تر از میانگین کشوری‌ست

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از کرمان، علی زینی‌وند صبح امروز در ستاد استانی مقابله با کرونا با حضور وزیر بهداشت با تسلیت ایام فاطمیه، رحلت آیت‌الله مصباح‌یزدی و سالگرد شهادت شهید سردار سلیمانی اظهار داشت: بیماری کرونا تا امروز به‌خوبی در ایران

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از کرمان، علی زینی‌وند صبح امروز در ستاد استانی مقابله با کرونا با حضور وزیر بهداشت با تسلیت ایام فاطمیه، رحلت آیت‌الله مصباح‌یزدی و سالگرد شهادت شهید سردار سلیمانی اظهار داشت: بیماری کرونا تا امروز به‌خوبی در ایران کنترل شده است و جای حرف برای گفتن در جهان داریم.

استاندار کرمان بیان کرد: استان کرمان به‌واسطه اینکه زادگاه سردار سلیمانی و حضور ماندگار وی به علت وجود مزار این شهید بزرگوار است، مورد توجه دنیا و آزادی‌خواهان دنیا قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: استان کرمان در تولید گفتمان و محتوای شخصیت سردار سلیمانی سنگ‌تمام گذاشته است و سردار سلیمانی در تولید گفتمان و مدل رفتاری در همه حوزه‌ها حضور داشت.

زینی‌وند اظهار داشت: کادر درمان در دوران شیوع کرونا با کار جهادی از جان هموطنان خود دفاع کردند و نظام و دولت در حوزه بهداشت و درمان اقدامات ماندگاری انجام دادند و بنیادهای بهداشتی در دوران کرونا به همت خیران و مردم و کمک‌های دولت نه تنها تحلیل نرفت بلکه به‌خوبی تقویت شد.

وی تصریح کرد: با همه اتفاقاتی که در حوزه بهداشت و درمان افتاده است، اما سرانه تخت‌های بیمارستانی در استان کرمان پایین‌تر از میانگین کشوری‌ست به‌طوری که در کرمان به ازای یک هزار نفر ۱.۵ و در کشور ۱.۷ است.

همکاری بیش از ۴۰۰۰ خیر کرمانی در ستاد مقابله با کرونا

محمدصادق بصیری‌نیا معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان هم در این نشست با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی ابراز داشت: ۴ هزار و ۲۵۳ خیر در قالب ۲۰۰ تشکل در ستاد کرونا فعالیت داشتند و به نیازمندان کمک کردند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد