تاریخ انتشار : دوشنبه 15 دی 1399 - 6:49
کد خبر : 81786

عملیات اجرایی یادمان شهیدان سلیمانی و المهندس در تهران آغاز شد

عملیات اجرایی یادمان شهیدان سلیمانی و المهندس در تهران آغاز شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، مصوبه «الزام شهرداری تهران به طراحی و احداث یادمان سردار شهید قاسم سلیمانی از طریق انتشار فراخوان بین‌المللی» در پانزدهم دی‌ ماه سال ۹۸ در صحن شورای شهر به تصویب رسید. براساس این طرح شهرداری تهران مکلف شد طی فراخوانی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، مصوبه «الزام شهرداری تهران به طراحی و احداث یادمان سردار شهید قاسم سلیمانی از طریق انتشار فراخوان بین‌المللی» در پانزدهم دی‌ ماه سال ۹۸ در صحن شورای شهر به تصویب رسید.

براساس این طرح شهرداری تهران مکلف شد طی فراخوانی بین المللی، بهترین طرح را به منظور احداث یادمان سردار، انتخاب و اجرا کند.

علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران درباره این مصوبه که سال گذشته به تصویب شورای شهر رسیده بود، گفت: هدف این بود که بنای یادمان سردار در مکانی احداث شود که هیأت‌های دیپلماتیک خارجی پس از ورود به کشور، در برابر آن ادای احترام کنند.

وی افزود: طبیعتاً فراخوان بین المللی و فراخواندن هنرمندان سایر کشورها برای ارائه طرح ابعاد رسانه‌ای، تبلیغی و سیاسی وسیع‌تری به موضوع می‌بخشید.

ساخت ۲ بنای یادبود در ایران و عراق

محمد جلال مآب رئیس ستادبازسازی عتبات عالیات در این مراسم از ساخت ۲ بنای یادبود هم شکل برای پاسداشت شهید سلیمانی و المهندس در ایران و عراق خبر داد.

وی افزود: مدت ها فکر کردیم که چه حرکتی می توانیم برای این شهیدان بزرگ انجام دهیم چراکه بسیاری از اقدامات در طول زمان از اذهان دور می شود و پس از مشورت های مختلف، احداث بنای یادبود فرهنگی در مرکز پایتخت جمهوری اسلامی را به عنوان بهترین فکر در نظر گرفتیم.

جلال مآب گفت: این نماد فرهنگی می تواند ادامه تفکر و اندیشه ضد تروریستی حاج قاسم سلیمانی باشد تا تمام آزادگان جهان برای ادای احترام به این مکان بیایند.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، این بنای یادبود در منطقه ۲۲ تهران و در جوار دریاچه خلیج فارس ساخته خواهد شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد