تاریخ انتشار : دوشنبه 15 دی 1399 - 5:52
کد خبر : 81717

حاج قاسم چه زمانی آرزوی شهادت کرد؟

حاج قاسم چه زمانی آرزوی شهادت کرد؟

– اخبار استانها – به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از دزفول، مراسم گرامیداشت ارتحال حضرت آیت الله مصباح یزدی در مسجد شهید مسعود توتونچی شهرستان دزفول با حضور آیت الله عبدالکریم فرحانی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری برگزار شد. آیت‌الله عبدالکریم

– اخبار استانها –

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از دزفول، مراسم گرامیداشت ارتحال حضرت آیت الله مصباح یزدی در مسجد شهید مسعود توتونچی شهرستان دزفول با حضور آیت الله عبدالکریم فرحانی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری برگزار شد.

آیت‌الله عبدالکریم فرحانی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم با ارشاره به ارتحال آیت الله مصباح یزدی گفت: علامه مصباح یزدی حقیقتا مصباحی برای ولایت بود.

وی به فرق آیت الله مصباح یزدی با دیگر علما اشاره، و بیان کرد: آیت الله مصباح یزدی زمان شناس، شجاع و عمار بود و در زمان نیاز شجاعانه ورود می‌کرد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری به خاطره دیدار با حاج قاسم در افطار ماه رمضان در بیت رهبری اشاره و یادآور شد: زمانی که قصد رفتن داشتم در راهرو حاج قاسم را دیدم و به او گفتم: «حاج قاسم چه خبر است؟» او گفت:  شبی که عملیات پایانی داعش بود سرم را که بلند کردم یک سمت رزمندگان حزب الله لبنان، یمن انصارالله، سمت دیگرم حشدالشعبی عراق، رزمندگان سوریه، پاکستان، افغانستان؛ محور ایران است. به یکباره به یاد جمله امام راحل افتادم که امام راحل فرمودند: من با اطمینان به شما می‌گویم بسیج مستضعفان عالم شکل می‌گیرد و آمریکا را به خاک سیاه خواهد نشاند.

نماینده ولی‌فقیه در همدان: حضور متواضعانه در عرصه تکلیف و دفاع از اسلام و انقلاب ویژگی بارز آیت‌الله مصباح‌یزدی بود‌عضو جامعه مدرسین: آیت‌الله مصباح یزدی از ارکان علمی حوزه علمیه بودندنماینده مردم قزوین در مجلس: آیت‌الله مصباح سردار انقلاب در جبهه حکمت و نظریه‌پرداری اسلامی بود

وی افزود: حاج قاسم گفت زمانی که به یاد جمله امام راحل افتادم بی‌اختیار گریه‌ام  گرفت و با خود گفتم حاجی جنگ تمام شد شهید نشدی، دفاع از حرم زینب تمام شد شهید نشدی، چیکار می‌خواهی کنی تمام شد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه گفت: برای ۱۹ دی محضر مقام معظم رهبری رفته بودیم ایشان فرمودند: همه کارهای حاج قاسم بزرگ بود، من تعریف و تمجیدشان می‌کردم اما در مقابل معنویت‌شان سر تعظیم فرود آوردم.

وی در ادامه افزود: زمانی که بنی صدر به امام اعلام کرد دیگر نمی‌توانیم و نمی‌شود امام فرمودند بنی صدر کنار بنشید جوانان جلو بیایند؛ آن زمان جوانانی به مانند حاج قاسم از کیان کشور دفاع کردند.

آیت الله فرحانی با بیان اینکه منکر مشکلات نیستیم، گفت: مشکل مال آن شخصی است که با مقام معظم رهبری زاویه پیدا می‌کند؛ ما اگر به مانند حاج قاسم مرد، به قول مقام معظم رهبری  ایرانی، دلاور، مطیع و همدل داشته باشیم؛ سخت تر از این وقایع قابل حل هست به شرطی که منش قاسم سلیمانی داشته باشیم.

آیت‌الله فرحانی افزود: اسلام آمریکایی را در مقابل اسلام علوی گذاشتند و داعش درست شد ؛ جوانان فرانسوی، انگلیسی، آلمانی داعشی شدند تا برای انقلاب اسلامی هزینه ایجاد کنند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد