تاریخ انتشار : دوشنبه 15 دی 1399 - 5:40
کد خبر : 81693

شب شعر سردار سلیمانی در قشم برگزار شد

شب شعر سردار سلیمانی در قشم برگزار شد

علی اسلام نیا، کُهزاد داوودی، کیانوش محبی، راضیه کلانتر و صمد عجم در این آیین اشعار خود را در وصف سردار سلیمانی قرائت کردند. امام جمعه قشم نیز در این آیین گفت: ایام سالگرد شهادت شهید سلیمانی با وفات آیت الله مصباح یزدی و مراسم چهلم دکتر فخری زاده همزمان شده است که این روزها

علی اسلام نیا، کُهزاد داوودی، کیانوش محبی، راضیه کلانتر و صمد عجم در این آیین اشعار خود را در وصف سردار سلیمانی قرائت کردند.

امام جمعه قشم نیز در این آیین گفت: ایام سالگرد شهادت شهید سلیمانی با وفات آیت الله مصباح یزدی و مراسم چهلم دکتر فخری زاده همزمان شده است که این روزها را گرامی می‌داریم.

حجت الاسلام تارم افزود: شاعران به عنوان تولید کنندگان محصولات فرهنگی می‌توانند ساعت ها تحقیق و تحص ها را با عبارتی اندک و به صورت شیوا و جذاب به مخاطب منتقل کند و او را به مرحله انقلاب برساند.

وی ادامه داد: توصیه می‌شود شاعران ضمن تقویت بیشتر زبان فارسی با اهمیت دادن و تسلط بر ادبیات عرب بر کیفیت اشعار خود بیافزایند.

امام جمعه قشم با بیان مثال‌هایی از جذابیت‌های شعر عربی خاطرنشان کرد: شاعر انسان خوش قریحه و باهوشی است که باید استعدادش را برای تولیدات مثبت فرهنگی مورد استفاده قرار دهد.

در پایان این آیین از شاعران قشمی تقدیر شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد