تاریخ انتشار : یکشنبه 14 دی 1399 - 7:08
کد خبر : 81472

برگزاری رزمایش مجازی دانش‌آموزی «انتقام سخت» در البرز

برگزاری رزمایش مجازی دانش‌آموزی «انتقام سخت» در البرز

سید جلیل موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر باب اشاره به اولین سالروز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: شهید سلیمانی یک اسطوره ملی و الگوی بی‌بدیل مقاومت در سراسر جهان بوده و همه آزادگان و ملت‌های مستضعف منتقم خون پاک او هستند. وی با بیان اینکه راه سردار سلیمانی ادامه دارد، بیان کرد:

سید جلیل موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر باب اشاره به اولین سالروز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: شهید سلیمانی یک اسطوره ملی و الگوی بی‌بدیل مقاومت در سراسر جهان بوده و همه آزادگان و ملت‌های مستضعف منتقم خون پاک او هستند.

وی با بیان اینکه راه سردار سلیمانی ادامه دارد، بیان کرد: بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب شهید سلیمانی به قهرمان امت اسلامی نیز تبدیل شد، چراکه تلاش‌ها، روحیات و شهادت او، اسم رمز برانگیختگی و بسیج مقاومت در دنیای اسلام است و در هر نقطه جهان اسلام که بنای مقاومت در مقابل استکبار وجود داشته باشد، اسم رمزشان شهید سلیمانی است.

امضای تومار بیش از ۹ هزار دانش‌آموز البرزی در حمایت از شهید سلیمانی

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در تشریح فعالیت‌های بسیج دانش‌آموزی این استان در ایام شهادت سردار دل‌ها، تصریح کرد: تاکنون ۹ هزار و ۸۹۰ هزار نفر دانش‌آموز البرزی در حمایت از شهید سلیمانی با محوریت انتقام سخت تومار امضا کردند.

وی بیان کرد: به منظور پاسداشت خدمات ارزنده سردار دل‌ها، یادواره شهید حاج قاسم سلیمانی و تولیدات رسانه‌ای با موضوع شهید سلیمانی در قالب پاکدست، کلیپ، موشن‌گرافی و تصاویر در مدارس البرز اجرا شد.

موسوی با بیان اینکه رزمایش مجازی دانش‌آموزی با عنوان انتقام سخت در سطح مدارس استان نیز، صورت گرفت، اظهار کرد: همچنین طرح مقتدر مهربان در خصوص بازخوانی مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی با همت بسیج دانش‌آموزی استان برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تبیین مکتب حاج قاسم سلیمانی راهیان نور دانش‌آموزی در سطح مدارس البرز در حال برگزاری است.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: اجرای سرودهای خیابانی به صورت گسترده از چند روز گذشته در ۱۰ نقطه البرز با محوریت حاج قاسم در حال انجام است.

برگزاری لیگ علمی پایا در مقطع متوسطه

وی در بخش دیگری با اشاره به برگزاری لیگ علمی پایا در مقطع متوسطه اول و دوم، با همت بسیج دانش‌آموزی استان، تصریح کرد: لیگ علمی پایا (پیشگامان ایران اسلامی) مرحله به مرحله ابتدا در سطح شهرستان‌ها، استان، کشوری و در نهایت جهان اسلام برگزار شد.

موسوی با بیان اینکه بیش از ۶۰۰ تیم از البرز و هر تیم متشکل از ۵ نفر در مسابقه پایا شرکت داشتند، خاطرنشان کرد: نخبه‌های علمی دانش‌آموزی این استان در سطح جهان اسلام دو مدال برنز و یک نقره کسب کردند و در سطح کشور جزو ۵ تیم اول شدند.

وی در پایان متذکر شد: از ۱۵ نفر مدال‌آور لیگ علمی پایا با حضور فرمانده سپاه استان البرز تقدیر می‌شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد