تاریخ انتشار : یکشنبه 14 دی 1399 - 6:39
کد خبر : 81429

تصاویری از مراسم یادبود شهیدان سلیمانی و المهندس در محل شهادت

تصاویری از مراسم یادبود شهیدان سلیمانی و المهندس در محل شهادت

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، در این مراسم «ایرج مسجدی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق و «فالح الفیاض» رئیس سازمان الحشد الشعبی عراق حضور داشتند و مراسم روشن کردن شمع و پرده برداری از بقایای خودروهای شهیدان سلیمانی و المهندس به عنوان مرحله

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، در این مراسم «ایرج مسجدی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق و «فالح الفیاض» رئیس سازمان الحشد الشعبی عراق حضور داشتند و مراسم روشن کردن شمع و پرده برداری از بقایای خودروهای شهیدان سلیمانی و المهندس به عنوان مرحله اول یادمان این شهیدان توسط سفیر جمهوری اسلامی ایران انجام شد.

شماری از سخنرانان نیز در این مراسم به تشریح شخصیت والای فرماندهان شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و رشادت های آنها در نبرد علیه تروریسم پرداختند. شرکت کنندگان در این مراسم بر گرفتن انتقام خون این عزیزان و ادامه راه آنها تا اخراج نظامیان آمریکایی از عراق و منطقه تاکید کردند و خواهان محاکمه عاملان و آمران این ترور شدند.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، در این مراسم که از ساعت ۹ امشب به وقت محلی (۹ و نیم شب به وقت تهران) تا ۲ بامداد ادامه یافت، هزاران نفر از اقشار مختلف مردم اعم از زن و مرد و پیر و جوان به همراه شماری از شخصیت های سیاسی و دینی و فرماندهان و نیروهای سازمان الحشد الشعبی حضور دارند.

 سرودهایی هم در مدح و ستایش رشادت های این فرماندهان شهید درحال پخش است و در کنار سکویی که بقایای خودروهای شهیدان سلیمانی و المهندس روی آن قرار داده شده، دسته گل هایی برای ادای احترام به این عزیزان قرار داده شده است و قرار است این یادمان امشب رسما افتتاح شود.

این مراسم در جهت پیمان بستن دوباره با این شهیدان برای تداوم راه آنها و گرفتن انتقام خون این عزیزان و تاکید بر بیرون کردن اشغالگران آمریکایی از عراق برگزار شده است. مراسم مشابهی نیز امشب در کنار مزار شهید ابومهدی المهندس در نجف اشرف برگزار شده است و مراسم گرامیداشت دیگری نیز در شهر کربلای معلی اکنون در حال برگزاری است. 

شرکت کنندگان با روشن کردن شمع یاد و خاطره شهیدان سلیمانی و المهندس را که در حمله ناجوانمردانه آمریکا به شهادت رسیدند، گرامی داشتند. 

مجالس ترحیم مردمی و پخش پویا نماها و ویژه برنامه های مستند، تحلیلی و خبری از رسانه های مختلف عراق نیز همچنان ادامه دارد و زیارت مزار شهید ابومهدی المهندس در نجف اشرف و تجدید بیعت با فرماندهان شهید از دیگر آیین های امسال است. 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد