تاریخ انتشار : یکشنبه 14 دی 1399 - 6:39
کد خبر : 81417

توزیع ۱۸۰۰ بسته معیشتی در لاهیجان و سیاهکل

توزیع ۱۸۰۰ بسته معیشتی در لاهیجان و سیاهکل

محمد صفایی رو یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا، با اشاره به توزیع بسته معیشتی در قالب طرح «کمک مومنانه و شهید حاج قاسم سلیمانی» در این دو شهرستان اظهار کرد: در ۹ ماهه اول سال جاری، یک هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۸ میلیارد ریال در بین نیازمندان لاهیجان و سیاهکل توزیع گردید. وی

محمد صفایی رو یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا، با اشاره به توزیع بسته معیشتی در قالب طرح «کمک مومنانه و شهید حاج قاسم سلیمانی» در این دو شهرستان اظهار کرد: در ۹ ماهه اول سال جاری، یک هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۸ میلیارد ریال در بین نیازمندان لاهیجان و سیاهکل توزیع گردید.

وی از تهیه و توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی در روزهای اخیر در سطح شهرستان های لاهیجان و سیاهکل به مناسب اولین سالگرد  شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی خبر داد و گفت: ارزش هر یک از بسته ها ۵ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال بود که با هدف رفع مشکلات معیشتی مردم صورت گرفت.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه لاهیجان و سیاهکل، منابع مالی تامین بسته‌های معیشتی را از محل نیات واقفین اعلام و اضافه کرد: تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی در قالب طرح‌های کمک مومنانه و شهید سلیمانی با هدف اجرای امینانه واقفین صورت می‌گیرد.

شهرستان های لاهیجان و سیاهکل در شرق مرکز استان گیلان (رشت) قرار دارند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد