تاریخ انتشار : یکشنبه 14 دی 1399 - 5:59
کد خبر : 81370

مربی بوشهری در جشنواره دل‌نوشته‌ای به سردار دل‌ها درخشید

مربی بوشهری در جشنواره دل‌نوشته‌ای به سردار دل‌ها درخشید

محمدحسین زاهدی فرد روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: فدراسیون ورزش‌های همگانی به مناسبت سالگرد سردار شهید قاسم سلیمانی نخستین جشنواره دل‌نوشته‌ای به سردار دل‌ها را برگزار کرد که کمیته فرهنگی هیات ورزش‌های همگانی استان این جشنواره را در سطح استان برگزار و پس از داوری آثار ارسالی، نفرات برگزیده به دبیرخانه

محمدحسین زاهدی فرد روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: فدراسیون ورزش‌های همگانی به مناسبت سالگرد سردار شهید قاسم سلیمانی نخستین جشنواره دل‌نوشته‌ای به سردار دل‌ها را برگزار کرد که کمیته فرهنگی هیات ورزش‌های همگانی استان این جشنواره را در سطح استان برگزار و پس از داوری آثار ارسالی، نفرات برگزیده به دبیرخانه سراسری معرفی شدند.

وی بیان کرد: در جشنواره سراسری منتخبان هر بخش معرفی شدند که در بخش مربیان بسنه معموری از استان بوشهر حائز رتبه نخست شد و لوح تقدیر و جایزه‌ای از سوی فدراسیون به وی اهدا شد.

زاهدی فرد یادآور شد: در بخش مربیان بعد از مربی بوشهری، آسیه خندان بروجنی (چهارمحال و بختیاری)، ( سکینه قانع (خراسان شمالی)، فاطمه نژادجهان‌تیغ (خراسان رضوی) و زهرا عمرانی (تهران)در رتبه‎های دوم تا پنجم قرار گرفتند.

وی افزود: همین هفته در مراسمی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از برگزیدگان استانی جشنواره دل‌نوشته‌ای به سردار دل‌ها تجلیل خواهد شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد