تاریخ انتشار : یکشنبه 14 دی 1399 - 5:59
کد خبر : 81364

شهید سردار سلیمانی نماد حضور تفکر اسلام ناب در منطقه است

شهید سردار سلیمانی نماد حضور تفکر اسلام ناب در منطقه است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام مهدی طائب شنبه شب در نشست تخصصی بصیرتی و پرسش و پاسخ ویژه حضور پرسنل و اقشار تأثیرگذار با اشاره به اینکه مکتب به معنای مکانی که در آن مطالبی گفته می‌شود که این مطالب الزاماً

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام مهدی طائب شنبه شب در نشست تخصصی بصیرتی و پرسش و پاسخ ویژه حضور پرسنل و اقشار تأثیرگذار با اشاره به اینکه مکتب به معنای مکانی که در آن مطالبی گفته می‌شود که این مطالب الزاماً باید اجرا شود، از طرف دیگر این مکاتب می‌تواند دارای محتوای مثبت یا منفی باشد، افزود: مکتب اسلام تا قبل از امام خمینی (ره) دچار التقاط و تعابیر و تفسیرهای مختلفی شده بود اما امام راحل مکتب جامع اسلام را احیا کردند.

وی با بیان این مطلب که عده‌ای مکتب امام را پذیرفتند و عده‌ای نیز ریزش کردند که در این میان حاج قاسم رویش مکتب جامع حضرت امام خمینی (ره) بود، اظهار داشت: صرفاً نباید به رفتارهای حاج قاسم به عنوان یک فرد نگاه کرد بلکه باید او را به صورت جامع در قالب یک مکتب بررسی کرد لذا حاج قاسم در حالت‌های مختلف عرفانی، اجتماعی، سیاسی، نظامی و فرهنگی سرآمد و پیشرو بود.

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار با اشاره به اینکه انجام مذاکره از منظر عزت و براساس احترام مقابل باید باشد و حاج قاسم براساس تفکر مکتب جامع امام خمینی با کشورهای مختلف تعامل کرد که موجب عزت اسلام شد، تصریح کرد: انتقام سخت زمانی انجام می‌شود که علمدار جبهه کفر یعنی آمریکا به زمین زده شود از طرف دیگر باید پرسید که جبهه کفر چرا حاج قاسم را شهید کرد؟ به این دلیل است که حاج قاسم نماد حضور تفکر اسلام ناب در منطقه و جهان است.

وی ادامه داد: اولین سیلی به جبهه کفر و آمریکا حضور میلیونی و وسیع مردم در مراسم تشییع بود همچنین باید به مجازات عاملان این ترور و خروج آمریکایی‌ها از منطقه اشاره کرد.

حجت الاسلام طائب اضافه کرد: عین الاسد یک پیام به آمریکا داد که می‌توانیم انتقام بگیریم و در این پایگاه تلفاتی داده شد همچنین این تدبیر عمل موشکی به گونه‌ای بود که فقط ابزار آنها را زدیم و اعلام کردیم که ابزارهای پیشرفته جنگی شما کاملاً در اشراف و در دسترس ایران است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد