تاریخ انتشار : شنبه 13 دی 1399 - 6:04
کد خبر : 81045

خاطرات شنیدنی مردم از حاج قاسم + صوت

خاطرات شنیدنی مردم از حاج قاسم + صوت

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، برنامه «آرشی دیگر» که به طور زنده ساعت ۹ تا ۱۰:۳۰ از رادیو فرهنگ پخش می‌شود، در بخشی ویژه خاطرات مردم از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را برای شنوندگانش پخش می‌کند. سید

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، برنامه «آرشی دیگر» که به طور زنده ساعت ۹ تا ۱۰:۳۰ از رادیو فرهنگ پخش می‌شود، در بخشی ویژه خاطرات مردم از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را برای شنوندگانش پخش می‌کند.

سید هادی موسوی نژاد ـ تهیه کننده ـ درباره این برنامه گفت: برنامه «آرشی دیگر» با محوریت جایگاه شهید قاسم سلیمانی بین مردم به طور ویژه در رادیو فرهنگ تدارک دیده شده است که در بخش‌های مختلف خاطرات مردم به ویژه اهالی روستای محل تولد شهید، فرزندان شهدا و افرادی که سردار دل‌ها به آن‌ها و خانواده ایشان سرکشی می‌کرد، پخش می‌کند.

گفتگو با همرزمان سردار شهید قاسم سلیمانی، ارتباط با مرکز کرمان و گزارشی از حال و هوای مزار ایشان، پخش خاطره دختر شهید شیخ شعاعی از مرد میدان و مستندی گزارشی از دیدار سردار سلیمانی با دختران شهدای مدافع حرم، از دیگر بخش‌های این برنامه است.

در ادامه می‌توانید شنونده بخش‌هایی از خاطرات مردم از سردار دل‌ها باشید که در قالب این برنامه پخش می‌شود:

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد