تاریخ انتشار : جمعه 2 تیر 1396 - 7:11
کد خبر : 8104

راهپیمایی روز قدس در استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد

راهپیمایی روز قدس در استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از یاسوج، بنا به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ‌های خبرنگاران تسنیم در شهرستان‌های مختلف استان کهگیلویه وبویراحمد هم اکنون راهیپیمایی روز قدس با حضور پرشور و حماسی مردم

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از یاسوج، بنا به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ‌های خبرنگاران تسنیم در شهرستان‌های مختلف استان کهگیلویه وبویراحمد هم اکنون راهیپیمایی روز قدس با حضور پرشور و حماسی مردم آغاز شده و ندای آزادی قدی شریف را سر می‌دهند.

هم اکنون در شهرهای مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد ندای" الله اکبر" طنین انداز شده و همه با هم پیر و جوان شعار " مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" سر می‌دهند تا به فراموش‌کاران و حامیان ظلم و استکبار تاریخ بگویند این شعارهای تمام نشدنی است.

امروز مردم ولایت‌مدار و ظلم ستیز کهگیلویه و بویراحمد با زبان روزه با لبیک به ندای معمار کبیر انقلاب اسلامی و پشتیبانی از امر ولی فقیه خود حماسه دیگری را از همبستگی جهانی امت اسلامی در تاریخ پر افتخار این مرز و بوم رقم زدند.

راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر یاسوج از میدان هفتم تیر – خیابان آیت الله طالقانی – خیابان مسجد حضرت صاحب الزمان(عج) – مصلای حضرت امام خمینی(ره) راس ساعت ۱۱:۰۰ صبح آغاز شده است.

راهپیمایی روز جهانی قدس در گچساران مسجد شهیدان – چهار راه شهید فراشبندی – خیابان ۹ دی – مصلای حضرت امام خمینی(ره) – ساعت ۱۱:۰۰ صبح، دهدشت از مقابل فرمانداری به طرف مصلای نماز جمعه – ساعت   11:30 ، باشت از چهار راه کتاب به سمت مسجد النبی(ص) – ساعت ۱۱:۰۰ صبح، چرام از جلوی مصلای قدیم – بلوار شهید بهشتی – بلوار شهید مطهری- مصلای حضرت ابوطالب(ع) – ساعت ۱۱:۳۰  و لیکک از جلوی سپاه پاسداران به طرف مصلای نمازجمعه – ساعت ۱۱:۰۰ صبح برگزار می‌شود.

مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر لنده را از جلوی سپاه پاسداران به طرف مصلای نمازجمعه و این راهپیمایی از ساعت ۱۲ در این شهر شروع می‌شود.

مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در سی سخت ساعت ۱۱ صبح از فلکه الله به سمت مصلای نماز جمعه و در پاتاوه ساعت ۱۲ ظهر از بخشداری به سمت مسجد حضرت صاحب الزمان(عج) خواهد بود.

مسیر این راهپیمایی در شهر مارگون از گلزار شهید افتاده به طرف مصلی امام خمینی(ره)، در لوداب از بخشداری به طرف مسجد حضرت امیر المومنین (ع)  گراب و در چیتاب از میدان حضرت امام حسین(ع) – میدان بسیج – مسجد حضرت صاحب الزمان(عج) ساعت ۱۲ صبح است.

همچنین راهپیمایی روز قدس در بوستان از جلوی بخشداری تا مسجد حضرت صاحب الزمان(عج) – ساعت ۱۰:۰۰ صبح، سراسیاب از جلوی بخشداری – گلزار شهدا – مسجد حضرت امام خمینی(ره) – ساعت ۱۱:۰۰ صبح، سوق از میدان حضرت امام خمینی(ره) – خیابان ۱۷ شهریور – خیابان شهدا به طرف مصلی نمازجمعه – ساعت ۱۱:۳۰  و دیشموک از میدان شهداء (ورودی شهر) به سمت مسجد حضرت صاحب الزمان(عج) راس ساعت ۱۱:۳۰ صبح انجام می‌شود.

راهپیمایی روز قدس در سرفاریاب بعد از نماز جمعه از مصلی نماز جمعه تا فلکه ورودی شهر برگزار می‌شود و مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در قلعه‌رئیسی ساعت ۱۱:۳۰ صبح از فلکه امام حسین(ع) به سمت مصلای نماز جمعه، ممبی از جلوی بخشداری به سمت مسجد حضرت صاحب الزمان(عج) ساعت ۱۱:۰۰ صبح و سپیدار از جلوی حوزه مقاومت حضرت امام رضا(ع) به طرف گلزار شهداء ساعت ۱۱:۰۰ صبح است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد