تاریخ انتشار : شنبه 13 دی 1399 - 5:35
کد خبر : 81008

مکتب سردار دل ها محتوای کتاب درسی شود

مکتب سردار دل ها محتوای کتاب درسی شود

فرشته فهمیده رو زشنبه درگفت و گوی اختصاصی با ایرنا اظهارداشت: این شهید والامقام دارای ویژگی های  برجسته بود و باید راه و مکتب وی ماندگاروجاوید بماند. وی خاطرنشان کرد: این بزرگ مرد  از  چهره های مردم ایران و منطقه بود و در راه  حفظ امنیت و تمامیت ارضی کشور و حتی کشورهای جانفشانی کرد. معاون پرورشی

فرشته فهمیده رو زشنبه درگفت و گوی اختصاصی با ایرنا اظهارداشت: این شهید والامقام دارای ویژگی های  برجسته بود و باید راه و مکتب وی ماندگاروجاوید بماند.

وی خاطرنشان کرد: این بزرگ مرد  از  چهره های مردم ایران و منطقه بود و در راه  حفظ امنیت و تمامیت ارضی کشور و حتی کشورهای جانفشانی کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز  بیان داشت:  سردار سلیمانی تمام عمر با برکت خود را صرف جلوگیری از هرگونه تهدید و ناامنی وبه ویژه آزادگی و زندگی مردم در سایه آرامش و امنیت کرد.

وی به حضورمستقیم سردار دله ا درخط مبارزه با تروریست ها اشاره کرد وافزود: لازم است دانش آموزان با شجاعت وصف ناشدنی این  شهید عزیز که زمزمه عام و خاص بود آشنایی پیدا کنند زیرا درزمانی که تمام مردم دنیا دلهره داعش و القاعده را داشتند او درصحنه مبارزه با آنها حضورمداوم داشت.

خواهر شهیدان فهمیده  از شهید حاج قاسم سلیمانی  به عنوان اسطوره غیرت و ابرمردی دنیا  عنوان کرد: همه ما باید نسبت به بیان مکتب این شهید والامقام ادای دین کنیم.

 معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان البرز اضافه کرد: امروزه وظیفه معلمان به ویژه مربیان پرورشی تبیین اهداف و اقدامات شهید حاج قاسم سلیمانی برای دانش آموزان است.

 وی تصریح کرد: تنها راهی که شاید بتوان ادای دین درقالب خدمات و زحمات آن شهید باشد، بازگویی رشادت ها وتعمیق شناخت بیشتراو در اذهان نوجوانان و جوانان به عنوان آینده سازان این مملکت است.

وی یادآورشد: شخصیت انسان دوستانه، مردم دار، ولایت مدار و خاص شهید سلیمانی درداخل و خارج ازکشورمورد توجه همگان بود و مایه وحدت و پس از شهادت نیزآیین بزرگداشت و خاکسپاری او مایه وحدت ملی و ترس دشمن شد.

خواهرشهیدان فهمیده ادامه داد: شهید حاج قاسم سلیمانی بزرگ قهرمان ملت ایران است که ازسال های دفاع مقدس و پس ازآن درایجاد امنیت داخلی و سپاه قدس منشا خیرات و برکات برای انقلاب اسلامی بود.

وی گفت: سرداردلها با شناخت عمیق آرمان های انقلاب، امام راحل و رهبرمعظم انقلاب، استکبارستیزی و مبارزه با اشرار را سرلوحه عمربا ارزش خود قرارداد.

فهمیده تاکید کرد: سردارشهید حاج قاسم سلیمانی درعرصه مبارزه با استکباربه اسوه ماندنی مقاومت درجهان تبدیل شده است.

سردارسپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه و ابومهدی المهندس معاون سازمان الحشد الشعبی عراق به همراه  هشت نفر دیگر از همرزمانشان بامداد جمعه ۱۳ دی ۹۸ در مسیر فرودگاه بغداد در اقدام تروریستی کاخ سفید و به دستور مستقیم «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا و با شلیک راکت از پهپادهای ارتش این کشور، به شهادت رسیدند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد