تاریخ انتشار : شنبه 13 دی 1399 - 5:23
کد خبر : 80998

یک دیپلمات: سردار سلیمانی یک راهبرد در مقابله با تروریسم در جهان بود

یک دیپلمات: سردار سلیمانی یک راهبرد در مقابله با تروریسم در جهان بود

غلامعباس ارباب خالص روز شنبه همزمان با نخستین سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی افزود: تسلط سردار سلیمانی بر مسائل منطقه‌ای موجب ناراحتی رژیمهای تروریستی و حامیان آنها اعم از آمریکا، اسراییل و عربستان شده بود. وی اضافه کرد: سردار سلیمانی با اقتدار خود در محور مقاومت، شکست داعش را منجر شد و این مساله برای رژیمهای تروریست پروری چون

غلامعباس ارباب خالص روز شنبه همزمان با نخستین سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی افزود: تسلط سردار سلیمانی بر مسائل منطقه‌ای موجب ناراحتی رژیمهای تروریستی و حامیان آنها اعم از آمریکا، اسراییل و عربستان شده بود.
وی اضافه کرد: سردار سلیمانی با اقتدار خود در محور مقاومت، شکست داعش را منجر شد و این مساله برای رژیمهای تروریست پروری چون آمریکا، اسراییل و ریاض قابل تحمل نبود.
سفیر ایران در ترکمنستان گفت: سردار سلیمانی قبل از این که یک نظامی مقتدر و محکم باشد با شخصیت کاریزماتیک خود بر دلها و قلبهای تمام ایرانیان و مسلمانان منطقه و آزادیخواهان جهان به ویژه شیعیان تحت ظلم و ستم دشمنان دین و بشریت حکومت می کرد.
ارباب خالص افزود: از قاسم سلیمانی به عنوان منجی مهربان از یک سو و فردی دلیر، شجاع و مقتدر که ترسی در مقابله با دشمنان بشریت نداشت از سویی دیگر یاد می کنند.
وی با اشاره به این که جای سردار سلیمانی برای  همیشه خالی است ادامه داد: نبود شهید سلیمانی هر چند فقدان بزرگی است اما راه او متوقف نشده است و  سلیمانی های دیگر پرچم او را برداشته و پیش می برند. 
سفیر ایران در ترکمنستان گفت: شهید سلیمانی علاوه بر تسلط نظامی، در حوزه دیپلماسی هم فعال بود و ایشان شخصیتی فرا کشوری، فرا منطقه ای و جهانی داشت.
ارباب خالص افزود: نه تنها مردم ایران بلکه مردم منطقه برای سردار سلیمانی احترام ویژه ای قایل بودند چرا که او سرسختانه با داعش‌ و عوامل افراطی ‌و سردمداران آنها می‌جنگید.
وی ادامه داد: بعد از شهادت ایشان  واکنش های زیادی در رابطه با محکوم کردن ترور و پاسداشت شهادت سردار دلها در داخل کشور و شهرهای مختلف عراق شکل گرفت و  عزاداریهای میلیونی در کشورهای منطقه و حتی در هند برگزار شد که این امر نشان دهنده جایگاه سردار دلها در بین مردم بود.

سفیر ایران در ترکمنستان گفت: ایشان از حمایتهای جامع و کامل مردمی برخوردار بود به طوری که تاریخ ایران، منطقه و جهان مشابه حضور میلیونی مردم در تشییع جنازه او را کمتر به خاطر دارد.
ارباب خالص افزود: ایشان بر عکس شخصیت آرام و مهربانی که داشت در بین دشمنان، قوی و مقتدر و جسور شناخته شده بود و این از خصوصیات مردان خداست که ضمن این که همیشه بشاش و پر انرژی  هستند در مقابله با دشمنان با  اتکال به قدرت لایزال و ائمه اطهار سرسختانه می‌جنگند.
 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد