تاریخ انتشار : شنبه 13 دی 1399 - 5:07
کد خبر : 80973

برگزاری خیمه بصیرت و مقاومت کهف الشهدای محله ابوذر

برگزاری خیمه بصیرت و مقاومت کهف الشهدای محله ابوذر

محمد سلمانی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس از زاهدان اظهار کرد: خیمه بصیرت و مقاومت به همت موسسه قدم های ماندگار و مسجد ابوذر غفاری زاهدان  در چهار بخش ایستگاه فرهنگی صلواتی، سینما مقاومت، نمایشگاه و روایتگری برگزار شده است. وی افزود: این خیمه به مناسبت هفته تبیین انقلاب اسلامی در استان

محمد سلمانی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس از زاهدان اظهار کرد: خیمه بصیرت و مقاومت به همت موسسه قدم های ماندگار و مسجد ابوذر غفاری زاهدان  در چهار بخش ایستگاه فرهنگی صلواتی، سینما مقاومت، نمایشگاه و روایتگری برگزار شده است.

وی افزود: این خیمه به مناسبت هفته تبیین انقلاب اسلامی در استان آغاز شده و تا شهادت حاج قاسم میر حسینی در کهف الشهدای محله ابوذر  ادامه دارد.

سلمانی ادامه داد:  در این خیمه هر روز با توجه به شرایط استان فیلم های جشنواره عمار و روایتگری راویان دفاع مقدس اکران که از ساعت ۱۸ الی ۲۰ آماده ارائه برنامه است.

دبیر موسسه قدم های ماندگار استان سیستان و بلوچستان گفت:  موسسه قدم های ماندگار با توجه به اینکه اولین موسسه تخصصی دفاع مقدس در استان سیستان و بلوچستان است، تا کنون بیش از ۲۰۰ برنامه در سطح استان برنامه ریزی و اجرایی کرده است.

وی از توزیع بسته های فرهنگی، معیشتی و بهداشتی در این خیمه تا شهادت حاج قاسم میرحسینی خبر داد.

همچنین به مناسبت فرارسیدن نخستین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی محفل انس با قرآن با حضور شهروندان از ساعت ۱۷ در مسجد ابوذر غفاری زاهدان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد