تاریخ انتشار : جمعه 12 دی 1399 - 9:02
کد خبر : 80778

الگو قراردادن سردار سلیمانی برای جوانان سخت ترین انتقام است

الگو قراردادن سردار سلیمانی برای جوانان سخت ترین انتقام است

سردار اصغر عباسقلیزاده در گفت و گو با خبرنگار مهر گفت: انقلاب ما یک کودتا و جناح نبوده بلکه انقلاب ما یک انقلاب اسلامی است و بدین دلیل، آموزه‌های دینی، فرامین خداوند تبارک و تعالی و سیره و رفتار اهل بیت (ع)، ملاک و معیار ما است. عباسقلیزاده ادامه داد: دشمن به خوبی می‌داند که

سردار اصغر عباسقلیزاده در گفت و گو با خبرنگار مهر گفت: انقلاب ما یک کودتا و جناح نبوده بلکه انقلاب ما یک انقلاب اسلامی است و بدین دلیل، آموزه‌های دینی، فرامین خداوند تبارک و تعالی و سیره و رفتار اهل بیت (ع)، ملاک و معیار ما است.

عباسقلیزاده ادامه داد: دشمن به خوبی می‌داند که اگر اسلام، قدرت یابد آنها نابود شدنی هستند؛ از این رو از اولین روز پیروزی انقلاب اسلامی مقابل اسلام ایستاده و انواع توطئه و فتنه‌ها را به کار گرفته‌اند تا مردم را از اعتقادات خود دور کنند ولی به برکت وجود سردار سلیمانی و مدیریت مقام معظم رهبری موفق نشده‌اند.

وی افزود: دشمن در هیچ زمانی بیکار ننشسته و اکنون نیز به دنبال آن است که از نظر اقتصادی ما را شکست دهد که متأسفانه بر اساس عملکرد مسئولین دولتی تا حدودی موفق شده اند.

عباسقلیزاده گفت: از نظر اعتقادی و بر اساس مأموریت‌های دینی و انقلابی، سپاه و بسیج در هر جبهه‌ای از جنگ با داعش گرفته تا کمک‌های مؤمنانه و همکاری با دولت برای مقابله با ویروس منحوس کرونا حضور یافته‌ایم و در کنار این، نیروهای مردمی و انقلابی همواره پای کار هستند تا تکلیف خود را نسبت به دین و کشور ادا کنند.

وی با اشاره به ابعاد مختلف انتقام سخت یادآور شد: بر این معتقد هستم که بزرگ‌ترین اقدام برای انتقام سخت، این است که مردم به خصوص جوانان، زندگانی شخصی، معنوی و جهادی سردار حاج قاسم سلیمانی را الگوی خود قرار داده تا بدین گونه انقلاب اسلامی ایران تضمین شده و بتوان تمام مشکلات موجود را حل کرد.

جانشین فرمانده سپاه عاشورا در پایان گفت: دفاع از اسلام، انقلاب و حیثیت تکلیفی است که ساقط نمی‌شود و از این رو منوط به شرایط سنی و مکان نیست و تکلیفی بوده که بر عهده تمامی مسلمانان است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد