تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 مهر 1396 - 18:12
کد خبر : 14105

امر به معروف و نهی از منکر هدیه‌ای الهی است

امر به معروف و نهی از منکر هدیه‌ای الهی است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان اظهار داشت: پلیس نقش مهمی در اجرای امر به معروف و نهی از منکر و همچنین حمایت از آمران امر به معروف و ناهیان از منکر در جامعه دارد.

امر به معروف و نهی از منکر هدیه‌ای الهی استبه گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان اظهار داشت: پلیس نقش مهمی در اجرای امر به معروف و نهی از منکر و همچنین حمایت از آمران امر به معروف و ناهیان از منکر در جامعه دارد.

وی افزود: متاسفانه امر به معروف واجب فراموش شده و مظلومی است که در جامعه کم رنگ شده و نیروی انتظامی نقش مهمی در راستای زنده کردن این فریضه الهی دارد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به بهره گیری هدفمند از ظرفیت ها اظهار داشت: توجه به ظرفیت‌ها و امکانات در نهادینه کردن امر به معروف و نهی از منکر، فرصت هر گونه سوء استفاده و ناهنجاری اجتماعی را برای قانون شکنان از بین می‌برد.

سردار قنبری با ابراز رضایتمندی از هماهنگی انجام شده بین سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی استان اظهار داشت: ستاد احیای امر به معروف با همکاری نیروی انتظامی اقدامات خوبی را در این زمینه رقم زده که شایسته تقدیر است.

قنبری اجرای این فریضه الهی را رمز پایداری و برپایی دستورات الهی و شور و نشاط در جامعه اسلامی دانست و بیان داشت: تقویت و اجرای این فریضه مهم و مبانی مذهبی و اعتقادی توسط پلیس از مهم‌ترین مولفه‌های ارتقای سلامت و امنیت اخلاقی و دینی است.

وی تصریح کرد: حماسه عاشورا درس عشق و شجاعت است و شهدای نیروی انتظامی و دفاع مقدس نیز با تبعیت از این فرهنگ ناب گام برداشتند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان سخنان خود  افزود: قانون حمایت آمرین به معروف و ناهیان از منکر را که حمایت از ضابطان و اجرای دقیق این فریضه الهی است به خوبی اجرا خواهیم کرد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد