تاریخ انتشار : جمعه 12 دی 1399 - 8:34
کد خبر : 80739

جشنواره ملی تئاتر سردار آسمانی زمینه ساز رشد استعدادها

جشنواره ملی تئاتر سردار آسمانی زمینه ساز رشد استعدادها

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، مجید فصیحی هرندی صبح جمعه در حاشیه حضور در جشنواره تئاتر سردار آسمانی و تماشای اجرای نمایش در عمارت گلستان امین رفسنجان اظهار داشت: هر کسی که برای عزت و سعادت کشور گام بر می‌دارد، می‌تواند به شهید

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، مجید فصیحی هرندی صبح جمعه در حاشیه حضور در جشنواره تئاتر سردار آسمانی و تماشای اجرای نمایش در عمارت گلستان امین رفسنجان اظهار داشت: هر کسی که برای عزت و سعادت کشور گام بر می‌دارد، می‌تواند به شهید بزرگوار سردار سلیمانی به مانند دیگر شهدا اقتدا کند و راهش را با هدفی روشن در عرصه‌های اجتماعی و شخصی ادامه دهد و نقش خود را به خوبی ایفا کند.

وی افزود: شهرستان رفسنجان این افتخار را پیدا کرده است که میزبان «دومین جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی در بخش محیطی» باشد، جشنواره‌های ملی باعث رشد و بالندگی عرصه‌های مختلف در شهرستان می‌شود.

فرماندار رفسنجان ادامه داد: هر فعالیت و حرکتی باعت ایجاد حرکت نویی می‌شود که برگزاری جشنواره ملی تئاتر در توسعه تئاتر شهرستان، نقش بسیار پررنگی خواهد داشت و بالطبع علاقمندان حوزه تئاتر با جلوه‌هایی از هنر اجراهای مختلف تئاتر، بازیگران و نظرات داوران و میهمانان آشنا می‌شوند.

فصیحی هرندی یادآور شد: اگرچه محدودیت‌های کرونایی باعث شد که نتوانیم بهره برداری بهتری از این جشنواره در سطح شهر و خیابان‌ها داشته باشیم اما این جشنواره با همه مشکلات و محدودیت‌ها به خوبی در حال اجراست.

وی بیان کرد: تجربه نشان داده است، هر بار که فعالیتی از شهرستان به فعالیت ملی متصل شده است فضایی را باز می‌کند که زمینه بروز و رشد استعدادها را در شهرستان فراهم می‌کند.

فرماندار رفسنجان با بیان اینکه اخیراً هنرمندان رفسنجانی در زمینه تئاتر و سینما جایگاه خوب و مناسبی را بدست آورده اند، خاطرنشان کرد: برگزاری جشنواره ملی تئاتر سردار آسمانی تأثیر مثبت خود را در آینده در شهرستان خواهد گذاشت.

فصیحی هرندی عنوان کرد: بر هیچ کس پوشیده نیست که زندگی و شخصیت سردار سلیمانی دارای ابعاد متنوع و متعددی است و بایستی در همه عرصه‌ها به عنوان الگو و اسطوره برای نسل‌های امروز و فردا معرفی شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد