تاریخ انتشار : جمعه 12 دی 1399 - 8:34
کد خبر : 80724

زائران مزار سردار جبهه مقاومت، میثاق نامه انتقام سخت را امضا کردند

زائران مزار سردار جبهه مقاومت، میثاق نامه انتقام سخت را امضا کردند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، میثاق نامه انتقام سخت امروز (جمعه) بعد از قرائت دعای ندبه و مداحی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) توسط زائران و سرداران امروز و فردای جبهه مقاومت امضا و تایید شد. در متن این میثاق نامه آمده

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، میثاق نامه انتقام سخت امروز (جمعه) بعد از قرائت دعای ندبه و مداحی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) توسط زائران و سرداران امروز و فردای جبهه مقاومت امضا و تایید شد.

در متن این میثاق نامه آمده است، یک سال از شهادت  سیدالشهدا مقاومت سپهبد حاج قاسم سلیمانی می گذرد، ما ضمن محکوم کردن اعمال ددمنشانه مستکبرین به حکم آیه “فمن اعتدی علیکم فاعتدوا علیه بمثل ما اعتدی علیکم”(بقره/۱۹۴) هرگونه کوتاهی در امتثال کلام ولی امر مسلمین مبنی بر انتقام سخت جنایتکاران را مورد نکوهش قرار می دهیم.
 در ادامه این متن میثاق نامه چنین آمده است، سهل انگاران نه تنها باید پاسخگوی مردم ایران باشند که قطعا مورد سوال و قضاوت آیندگان نیز قرار خواهند گرفت.
در بخش بعدی این میثاق نامه می خوانیم، ما مردان و زنان انقلابی پایتخت مقاومت جهان اسلام، کرمان از مدیران و مسوولان انقلابی امت حزب الله می خواهیم بدون هرگونه فوت وقت و با تدبیری همه جانبه در پی تحقق انتقام سخت از همه عاملان و آمران این جنایت بزرگ باشند.
در چند سطر پایانی این طومار  چنین ادامه نگاشته شده است، ما دلبستگان راهبرد مکتب مقاومت، وارد کردن ضربه سهمگین به اردوگاه شرک و کفر را وظیفه تک تک خود می دانیم و تا انتقام خون این مجاهد نستوه و همرزمان وی از پای نخواهیم نشست و در این راستا گوش به فرمان فرمانده کل قوا، امام خامنه ای عزیز هستیم‌.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد