تاریخ انتشار : جمعه 12 دی 1399 - 5:26
کد خبر : 80543

دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع): سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تعلیم شده به «تعلیم‌الله» بود

دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع): سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تعلیم شده به «تعلیم‌الله» بود

– اخبار استانها – به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از رشت، آیت‌الله رضا رمضانی گیلانی شامگاه پنجشنبه در مراسمی در رشت اظهار داشت: شهید حاج قاسم سلیمانی یک پدیده و دارای خصال و صفات برجسته فردی و اجتماعی بود لذا این پدیده و شخصیت

– اخبار استانها –

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از رشت، آیت‌الله رضا رمضانی گیلانی شامگاه پنجشنبه در مراسمی در رشت اظهار داشت: شهید حاج قاسم سلیمانی یک پدیده و دارای خصال و صفات برجسته فردی و اجتماعی بود لذا این پدیده و شخصیت به‌معنای واقعی کلمه مؤمن و به‌معنای دقیق کلمه دارای عمل صالح بود.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) عنوان داشت: یکی از ویژگی‌های برجسته ایشان در انجام عمل، اخلاص بوده و در حقیقت اگر کسی از اخلاص بهره‌مند شود خداوند چشمه‌های حکمت را در دل و جان او قرار می‌دهد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: شهید سردار حاج قاسم سلیمانی اهل حکمت بود البته این حکمت را به‌واسطه معرفت به‌دست آورده و به‌معنای واقعی کلمه اهل معرفت، طاعت و بندگی و اهل ادب و لذا به معنی دقیق کلمه اهل توکل، توسل، نیایش و مناجات بود.

نماینده سابق مقام معظم رهبری در اروپا خاطرنشان کرد: زمانی که شهید حاج قاسم سلیمانی به مجلس خبرگان رهبری و نزد علما می‌آمد و برای اعضای خبرگان سخنرانی می‌کرد با آرامش و متانتی که در وجود خود داشت همه را آرام می‌کرد.

 آیت‌الله رمضانی گفت: سردار حاج قاسم سلیمانی به لحظ امنیتی و دفاعی جزو شخصیت‌های اول جهانی است به‌معنای دقیق کلمه عابد و عارف بود بعضی‌ها درس عرفان را خوانده‌اند اما از معنای عرفان علمی بهره‌ای نبرده‌اند ولی شهید حاج قاسم سلیمانی عارف بود.

 وی افزود: شهید سلیمانی تربیت شده به تربیت‌الله و تعلیم شده به تعلیم‌الله بود و خداوند تبارک و تعالی این مقام بندگی را به او اعطا کرد که در کل زمان زندگی خودش را نشان داد و هیچ وقت خود را فرمانده ندیده و ادبیاتش ادبیات فرماندهی نبوده بلکه ادبیات حاج قاسم سلیمانی ادبیات بندگی بود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد