تاریخ انتشار : جمعه 12 دی 1399 - 4:58
کد خبر : 80531

هجر حبیب| پیام جوان اهل جمهوری آذربایجان به ‌قاتلان فرماندهان مقاومت/ آماده‌ایم ‌انتقام خون حاج قاسم را بگیریم+ فیلم‌

هجر حبیب| پیام جوان اهل جمهوری آذربایجان به ‌قاتلان فرماندهان مقاومت/ آماده‌ایم ‌انتقام خون حاج قاسم را بگیریم+ فیلم‌

– اخبار استانها – به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از کرمان، سن و سالی زیادی نداشت اما روح بزرگ و عزمی جزم داشت؛ از جمهوری آذربایجان به عشق زیارت حاج قاسم آمده بود. از آرزوی دیدار حاج قاسم می‌گفت آرزویی که در این

– اخبار استانها –

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از کرمان، سن و سالی زیادی نداشت اما روح بزرگ و عزمی جزم داشت؛ از جمهوری آذربایجان به عشق زیارت حاج قاسم آمده بود. از آرزوی دیدار حاج قاسم می‌گفت آرزویی که در این دنیا برآورده نشده بود و حالا امیدوار بود توفیق شهادت نصیبش شود و در آن دنیا به آرزوی خود که دیدار حاج قاسم است برسد.

این جوان شیعه جمهوری آذربایجان که راه طولانی را برای زیارت مزار حاج قاسم طی کرده بود از جوانان و شیعیان کشور آذربایجان می‌گفت از اینکه آماده‌اند به فرمان ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای انتقام خون حاج قاسم را بگیرند.

حضور دلدادگان جهان اسلام در گلزار شهدای کرمان/ کاروان زائران ترکیه‌ای به مزار “حاج‌قاسم” رسید + تصاویرمستندسازان روسی به دنبال حقیقت حاج قاسم در کرمان/ “سردار مبارزه با تروریسم” از روسیه ۲۴ پخش می‌شود + فیلمدفاع از حریم کشور و اهل بیت؛ درسی که جوانان کشور آذربایجان از حاج قاسم یاد گرفتند+ فیلم

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از تسنیم؛ این روزها کرمان، پایتخت مقاومت جهان اسلام و گلزار شهدای کرمان و مزار مطهر سپهبد شهید سلیمانی شاهد جلوه‌هایی زیبا از حضور زائران، عاشقان و دلدادگانی است که خود را از گوشه و کنار جهان اسلام و دنیا به این مکان مقدس رسانده‌اند و هر کس به نوعی بر ادامه راه حاج قاسم تأکید دارد.

استان کرمان , کشور جمهوری آذربایجان , شهید , شهید سپهبد قاسم سلیمانی , رهبر ,

فیلم از ثارالله انکوتی

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد