تاریخ انتشار : جمعه 12 دی 1399 - 4:57
کد خبر : 80529

نماز جمعه در سراسر گیلان اقامه می‌شود

نماز جمعه در سراسر گیلان اقامه می‌شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان اعلام کرد: نماز جمعه (۱۲ دی ماه) با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی در همه شهر‌های استان اقامه می‌شود. اقامه نماز جمعه در شهر‌های با وضعیت نارنجی کرونایی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان اعلام کرد: نماز جمعه (۱۲ دی ماه) با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی در همه شهر‌های استان اقامه می‌شود.

اقامه نماز جمعه در شهر‌های با وضعیت نارنجی کرونایی بر اساس تصمیم ستاد شهرستانی مبارزه با کرونا انجام خواهد شد.

نماز جمعه شهر رشت نیز در مصلای امام خمینی (ره) این شهر و به امامت آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید

نماز جمعه گیلان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود کرونا و لغو نماز جمعه این هفته در گیلان نماز جمعه در ۱۶ بخش و شهر استان گیلان برگزار نمی‌شود

بر اساس آخرین تحلیل‌ها و اطلاعات کرونا، در حال حاضر استان گیلان به لحاظ شیوع ویروس کرونا در مرحله هشدار جدی و شکننده قرار دارد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد