تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 دی 1399 - 8:49
کد خبر : 80381

امام جمعه روانسر: مسیر عزت و استقلال را با افتخار ادامه دهیم

امام جمعه روانسر: مسیر عزت و استقلال را با افتخار ادامه دهیم

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، ماموستا ملاسید محمد محمدی روز پنجشنبه در آیین گلباران و عطرافشانی مزار شهدای شهر روانسر به مناسبت بزرگداشت اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و روز جهانی مقاومت افزود: امت اسلامی یک امت واحد است و باید از تفرقه و

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، ماموستا ملاسید محمد محمدی روز پنجشنبه در آیین گلباران و عطرافشانی مزار شهدای شهر روانسر به مناسبت بزرگداشت اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و روز جهانی مقاومت افزود: امت اسلامی یک امت واحد است و باید از تفرقه و اختلاف پرهیز کنیم.

وی با بیان اینکه آرزوی شهیدان دفاع از اسلام و مسلمانان است، تصریح کرد: سردار سلیمانی افتخار مسلمانان و محبوب امت اسلامی است.

امام جمعه روانسر اظهار داشت: شهید سلیمانی فارغ از قومیت و مذهب برای انسانیت، اعتلای اسلام و عزت مسلمانان فداکاری و ایثارگری کرد.

ماموستا محمدی ادامه داد: مکتب سردار سلیمانی، مدرسه بزرگ برای فراگیری درس شهادت و فداکاری است که آموزش و پرورش باید این موضوع را نهادینه کند و این مهم سرلوحه فعالیت های فرهنگی و تبلیغاتی باشد.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد