تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 دی 1399 - 7:52
کد خبر : 80315

مدیرکل تبلیغات اسلامی یزد: شهید سلیمانی، خادمی صادق و بی‌ادعا بود

مدیرکل تبلیغات اسلامی یزد: شهید سلیمانی، خادمی صادق و بی‌ادعا بود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا حجت‌الاسلام علیرضا نجیمی روز پنجشنبه طی نشستی در بهاباد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم افزود: شهید سلیمانی همواره خدا را در زندگی خود حس ‌کرد و این اخلاص برایش برکت به ارمغان آورد. وی تصریح

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا حجت‌الاسلام علیرضا نجیمی روز پنجشنبه طی نشستی در بهاباد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم افزود: شهید سلیمانی همواره خدا را در زندگی خود حس ‌کرد و این اخلاص برایش برکت به ارمغان آورد.

وی تصریح کرد: سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی به‌ سبب فتح سخت‌ترین میدان‌های نبرد و نشان دادن رشادت‌های بی‌شمار در دوران دفاع مقدس، حل قائله‌های مختلف تامینی در داخل، رشادت‌های فرامرزی و ابتکارات نظامی و جانفشانی در نجات ملت سوریه و عراق و نقش داشتن در شکل گیری محور مقاومت در منطقه در قلب ملتها جا داشت.

حجت‌الاسلام نجیمی، ولایتمداری و همراهی با امام(ره) و رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) را از دیگر ویژگی های شهید ذکر کرد و افزود: شهید سلیمانی از همان ابتدا ارادت قلبی به امام راحل داشت و تا آخر در تبعیت و اطاعت از رهبری ایستاد و به دنبال ادای تکلیف دینی خود به شهادت رسید.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد یادآور شد : شهادت مسیری است که انسان را به رضوان الهی می رساند ،رمز جاودانگی و ماندگاری یک شهید فضائلی است که در وجود او قراردارد و انسانها با هر تفکر و جایگاهی باشند در مقابل شهید و کسی که جان و مال خود را فدای آرمانها و مردم کرده است سرتعظیم فرو می آورند .

مرکز شهرستان ۲۰ هزار نفری بهاباد در فاصله ۲۰۰ کیلومتری شرق شهر یزد قرار دارد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد