تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 دی 1399 - 7:52
کد خبر : 80312

نماینده مجلس: مکتب شهید سلیمانی الگوی آزادی‌خواهان جهان است

نماینده مجلس: مکتب شهید سلیمانی الگوی آزادی‌خواهان جهان است

علی‌اکبر علیزاده برمی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: بزرگ‌ترین ویژگی شهید سلیمانی ولایت‌پذیری، اطاعت از رهبری و کرنش در برابر مؤمن و استواربودن در برابر دشمنان بود.  وی ادامه داد: سردار سلیمانی جلوی ضربه‌ها علیه نظام اسلامی را می‌گرفت و همه را زیر پرچم ولایت فقیه جمع‌ می کرد که این

علی‌اکبر علیزاده برمی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: بزرگ‌ترین ویژگی شهید سلیمانی ولایت‌پذیری، اطاعت از رهبری و کرنش در برابر مؤمن و استواربودن در برابر دشمنان بود. 

وی ادامه داد: سردار سلیمانی جلوی ضربه‌ها علیه نظام اسلامی را می‌گرفت و همه را زیر پرچم ولایت فقیه جمع‌ می کرد که این خصوصیت یک فرمانده واقعی و دلسوز است.

علیزاده اضافه کرد: امام خمینی (ره) در سال ۵۷ اسلام ناب محمدی را در کشور نهادینه کرد و روح حماسه، ایمان و قدرت را در بین جوانان کشور دمید و اسلام ناب را برای نرفتن زیر بار ظلم و ستم مطرح کرد. 

وی افزود: در این ‌بین بسیاری از جوانان همچون سردار سلیمانی زمینه و استعداد رشد داشتند و این شهید والامقام جوان روستایی مؤمنی بود که با رشادت، صداقت و ازخودگذشتگی برای کشور، به مقامی رسید که شخصیت محبوب رهبر معظم انقلاب بود.

علیزاده خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی تنها یک شخص نبود بلکه مکتب و مجموعه به‌هم پیوسته‌ای بود که الگو و چراغ راه جوانان در آینده است.

وی ادامه داد: شهید سلیمانی فردی شجاع، مؤمن، مدبر، زیرک و سیاستمدار بود اما این ویژگی‌ها تنها ویژگی‌های سردار سلیمانی نیست بلکه الگو و مکتب انقلابی او بود که حتی پس از شهادت او به سنجش و شاخصی مهم تبدیل شد. 

علیزاده عنوان کرد: شهادت سردار سلیمانی، اتحاد جبهه مقاومت را مستحکم‌تر کرد و ایران، یمن، لبنان، سوریه، عراق، افغانستان، و پاکستان را به یکدیگر نزدیک‌تر کرد. 

وی بیان کرد: دشمنان با ترور شهید سلیمانی، اقدامی علیه خود انجام دادند چرا که نام و مکتب شهید سلیمانی پس از شهادت وی دشمن را بیشتر آزار می‌دهد. 

علیزاده گفت: انقلاب ایران با پیروزی خود طرحی نو در عالم ایجاد کرد و معادلات جهانی را به هم ریخت، در راستای انقلاب سال ۵۷، جبهه مقاومت نیز قدرت گرفت و در بین کشورهای جبهه مقاومت، ایران به‌عنوان بزرگ این جبهه شناخته می‌شود.

وی افزود: امروز ایران به قدرتی در جهان تبدیل شده است که در انتقام از خون سردار سلیمانی، به پایگاه آمریکا موشک زد و این کشور هیچ غلطی نتوانست بکند. 

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جبهه مقاومت به دنبال ایجاد تمدن نوین اسلامی است تا زمینه‌سازی ظهور امام زمان (عج) فراهم شود. 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد