تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردین 1400 - 16:43
کد خبر : 104920

حدود ۱۸ هزار مورد بازرسی ویژه طرح نظارتی نوروز در کردستان انجام شد

حدود ۱۸ هزار مورد بازرسی ویژه طرح نظارتی نوروز در کردستان انجام شد

فرزاد سردارزاده روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه طرح نظارتی ویژه نوروز ۱۴۰۰ از ۱۵ بهمن سال ۱۳۹۹ در استان آغاز شد و ۱۳ فروردین سال جاری به اتمام رسید،اظهار داشت: در این مدت ۱۷ هزار و ۹۱۷ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی موجود در بازار

فرزاد سردارزاده روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه طرح نظارتی ویژه نوروز ۱۴۰۰ از ۱۵ بهمن سال ۱۳۹۹ در استان آغاز شد و ۱۳ فروردین سال جاری به اتمام رسید،اظهار داشت: در این مدت ۱۷ هزار و ۹۱۷ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی موجود در بازار استان توسط بازرسان این سازمان انجام شد.

وی اضافه کرد: در نتیجه این بازرسی‌ها یک هزار و ۸۰ مورد تخلف احراز و در قالب  ۹۲۳ مورد پرونده به تعزیزات حکومتی در استان ارسال شده است.

رییس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان یادآور شد: ارزش ریالی این تعداد پرونده تشکیل شده ۲۲ میلیارد و ۶۹۶ میلیون ریال است.

سردارزاده با بیان اینکه در راستای اجرای این طرح گشت‌های مشترک بازرسی از بازار هم در این ایام با حضور کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی، تعزیرات، فرمانداری، اماکن و اتحادیه‌ها هم برگزار شده است، گفت: در این طرح ۵۵۷ مورد گشت مشترک برگزار و در نتیجه آن  ۱۲۳مورد پرونده به ارزش ۶۳۹ میلیون و ۲۶۵ هزار ریال تشکیل شد.

رییس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان با اشاره به اینکه ۹۷۳ مورد گزارش مردمی قابل رسیدگی هم در این مدت ارائه شد، گفت: از این تعداد گزارش مردمی ۲۰۹ مورد تخلف  احراز و پرونده آنها به تعزیزات حکومتی ارسال شد.

تماس تلفنی مردم از طریق شماره ۱۲۴ انجام شده و می شود و این سامانه تلفنی بطور شبانه روزی برای دریافت شکایت، انتقادات، پیشنهادات و نظارت مردمی فعال است و شهروندان می‌توانند هر گونه تخلف اقتصادی در راستای عدم درج قیمت، صدور فاکتور، تقلب، گرانفروشی را از این طریق اعلام کنند.

۷۰ هزار و ۷۹۲ واحد صنفی دارای پروانه کسب در استان کردستان وجود دارد و از این تعداد بیش از ۳۰ هزار واحد در مرکز استان مستقر هستند که سه درصد از این واحدهای صنفی را فروشگاه های متوسط  و زنجیره ای تشکیل داده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد