تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 دی 1399 - 6:57
کد خبر : 79897

شب‌شعر بین‌المللی «مرد میدان» در خرمشهر برگزار می‌شود

شب‌شعر بین‌المللی «مرد میدان» در خرمشهر برگزار می‌شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، شهباز گهروئی صبح امروز چهارشنبه در این خصوص، اظهار کرد: به مناسبت اولین سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت مراسم شب‌شعر بین‌المللی با عنوان «مرد میدان» تدارک دیده شده است. رئیس حوزه هنری خوزستان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، شهباز گهروئی صبح امروز چهارشنبه در این خصوص، اظهار کرد: به مناسبت اولین سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت مراسم شب‌شعر بین‌المللی با عنوان «مرد میدان» تدارک دیده شده است.

رئیس حوزه هنری خوزستان افزود: این مراسم توسط حوزه هنری انقلاب اسلامی کشور طراحی شده است که به میزبانی حوزه هنری خوزستان در شهر خرمشهر برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: این شب‌شعر پنجشنبه ۱۱ دی و با حضور و شعرخوانی شاعرانی از کشورهای ایران، افغانستان، پاکستان، عراق، سوریه، لبنان و یمن در مجموعه فرهنگی هنری موزه دفاع مقدس خرمشهر برگزار می‌شود.

گهروئی تصریح کرد: هدف از برگزاری این مراسم گسترش و تعمیق فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت، معرفی شهید سلیمانی به عنوان اسوه ایثار، اخلاص و عمل برای نسل نوجوان و جوانان و ادای دین در مقابل آن شهید والامقام است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد