تاریخ انتشار : یکشنبه 20 اسفند 1396 - 7:48
کد خبر : 25852

گسترش فرهنگ نیکوکاری وظیفه همگان است

گسترش فرهنگ نیکوکاری وظیفه همگان است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری جاجرم، حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا موسوی امام جمعه جاجرم در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر با بیان این مطلب که گسترش فرهنگ نیکوکاری وظیفه همگان است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری جاجرم، حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا موسوی امام جمعه جاجرم در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر با بیان این مطلب که گسترش فرهنگ نیکوکاری وظیفه همگان است تصریح داشت : گسترش فرهنگ نیکوکاری و کمک به همنوع وظیفه همه احاد جامعه است.
وی افزود: با توجه به اینگه در استانه سال نو قرار گرفته ایم باید در جهت رشد فرهنگ نیکوکاری در جامعه تلاش کنیم تا نیازمندان نیز بتوانند سال نو را با ارامش آغاز کنند.
وی خاطر نشان کرد: یکی از معروفهایی که باید در ایام نوروز بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد صله رحم است که در دین اسلام نیز بر این معروف بسیار تاکید شده است.
رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان جاجرم در ادامه خاطر نشان کرد: دستگاه های نظارتی در این ایام نظارت خود را بر بازار بیشتر کنند تا در حق مصرف کنندگان و کسبه بی عدالتی صورت نگیرد تا مردم نیز بتوانند خرید نوروز خود را با اطمینان خاطر انجام دهند.
وی گفت: مردم جاجرم نیز سعی کنند خرید مایحتاج عید نوروز خود را از کسبه شهر تهیه کنند تا شاهد رونق اقتصادی در خود شهر باشیم و کسبه نیز نسبت به رعایت انصاف در فروش عدالت را رعایت نمایند.
امام جمعه جاجرم خاطر نشان کرد : یکی از راه های اثر گذار جهت امر به معروف، تذکر لسانی است که گروه هایی از طرف ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان در نظر گرفته شده تا با تذکر لسانی در ایام نوروز از آسیبهای اجتماعی جلوگیری شود.
 

 

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد