تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 دی 1399 - 5:44
کد خبر : 79767

برنامه‌های سالگرد شهادت سردار دل‌ها در کرمانشاه/ در مکتب حاج قاسم درس ماندگاری انقلاب را باید آموخت

برنامه‌های سالگرد شهادت سردار دل‌ها در کرمانشاه/ در مکتب حاج قاسم درس ماندگاری انقلاب را باید آموخت

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از کرمانشاه، عباس سروری امروز در جمع اصحاب رسانه، ضمن تسلیت ایام فاطمیه و سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، در توضیح برنامه‌های تدارک دیده برای دهه بصیرت و اولین سالگرد حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: برنامه دهه بصیرت

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از کرمانشاه، عباس سروری امروز در جمع اصحاب رسانه، ضمن تسلیت ایام فاطمیه و سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، در توضیح برنامه‌های تدارک دیده برای دهه بصیرت و اولین سالگرد حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: برنامه دهه بصیرت روز گذشته با برگزاری یوم‌الله نهم دی‌ماه و تجدید میثاق مجدد با آرمان‌های امام و ولایت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

وی ادامه داد: روز پنجشنبه، ۱۱ دی‌ماه غباررویی و گل‌افشانی مزار شهدای مدافع حرم، همرزمان حاج قاسم و شهدای انقلاب اسلامی با حضور مسئولان و مردم برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: روز شنبه، ۱۳ دی ماه یک برنامه ویژه بصیرتی بسیار ارزشمند با حضور اقشار خاصی از مردم با سخنرانی سردار مسگریان از همرزمان و دوستان شهید حاج قاسم سلیمانی در سپاه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در حسینه ثاره‌الله برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: بعدازظهر روز شنبه، ساعت ۱۵ با حضور مردم ولایت‌مدار و شهید پرور کرمانشاه با برگزاری مراسمی بر مزار شهدای شهر یاد و خاطر این حماسه‌آفرین محور مقاومت را گرامی خواهیم داشت.

سروری گفت: ویژه برنامه‌های دیگری در قالب برنامه‌های ارزشمند در هیئات، اتحادیه‌های اصناف و… پیش‌بینی شده که با حضور مردم برگزار می‌شود و همچنین برنامه‌های ویژه‌ای در قالب نمایشگاه‌ها، دلنوشته‌، شعر، موسیقی و…طراحی شده است.

وی در پایان، خاطرنشان کرد: در مکتب حاج قاسم سلیمانی باید درس زندگی و ماندگاری انقلاب را به خوبی و شایستگی آموخت.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد