تاریخ انتشار : جمعه 11 فروردین 1396 - 8:27
کد خبر : 4629

طرح «ترنم نسیم» در شهرستان نطنز در حال برگزاری است

طرح «ترنم نسیم» در شهرستان نطنز در حال برگزاری است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرمانده سپاه ناحیه نطنز در گفتگو با آوای نطنز با اشاره به اجرای «طرح ترنم نسیم بهاری» از ۲۹ اسفندماه سال گذشته تا ۱۵ فروردین ماه امسال، اظهار کرد: در این طرح توجه به اقامه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرمانده سپاه ناحیه نطنز در گفتگو با آوای نطنز با اشاره به اجرای «طرح ترنم نسیم بهاری» از ۲۹ اسفندماه سال گذشته تا ۱۵ فروردین ماه امسال، اظهار کرد: در این طرح توجه به اقامه نماز جماعت و اجرای فعالیت های فرهنگی در محیط‌ های گردشگری در سطح شهرستان، در حال برگزاری است.

سرهنگ دوم پاسدار حسین آقادوستی افزود: «توقف کنید، نماز بخوانید تا سفر ایمنی داشته باشید» شعار طرح ترنم نسیم در موضوع اقامه نماز است و در آن نماز ظهر و عصر و مغرب و عشا به صورت جماعت اقامه می‌شود.

وی تصریح کرد: این طرح با کمک تیم تخصصی معاونت فرهنگی سپاه در سه مکان از شهرستان نطنز یعنی در مسجد جامع و مسجد حاجتگاه روستای تاریخی ابیانه و در پارک شهر بادرود برگزار می شود.

وی با بیان این که برای توجه بیشتر به این طرح، در سطح شهر نطنز هم فضا سازی های لازم انجام شده است، گفت: ایستگاه نقاشی کودکان، پاسخگویی به مسائل شرعی، تصحیح قرائت نماز، ایستگاه قرائت قرآن و مشاوره خانواده از دیگر برنامه هایی است که در این طرح اجرا می شود.

فرمانده سپاه نطنز با اشاره به فعالیت پنج مبلغ و طلبه برای اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی در این طرح، افزود: غرفه ویژه گردشگران خارجی از امروز با حضور مبلغ مسلط به چند زبان خارجی در ابیانه برپا می شود و در آن به گردشگران خارجی محتوای فرهنگی ارائه می شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد