تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 دی 1399 - 2:53
کد خبر : 79669

همسر سرتیم حفاظت «حاج قاسم» چطور با خبر شهادت همسرش کنار آمد؟

همسر سرتیم حفاظت «حاج قاسم» چطور با خبر شهادت همسرش کنار آمد؟

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از مشرق، فاطمه زینبیه کهکی همسر شهید شهروز مظفری نیا سرتیم حفاظت و امنیت حاج قاسم سلیمانی صبح امروز مهمان برنامه “سلام سردار” مجله صبحگاهی رادیو مقاومت بود. این همسر شهید درباره شیوه کنار امدنش با خبر شهادت همسر و فرماندهان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از مشرق، فاطمه زینبیه کهکی همسر شهید شهروز مظفری نیا سرتیم حفاظت و امنیت حاج قاسم سلیمانی صبح امروز مهمان برنامه “سلام سردار” مجله صبحگاهی رادیو مقاومت بود.

این همسر شهید درباره شیوه کنار امدنش با خبر شهادت همسر و فرماندهان مقاومت گفت: تنها موردی که موجب تسلی و آرامش خاطر در لحظات سخت و سنگین از دست دادن عزیزان می‌شود صبر و توجه به یاد و ذکر خداوند است چرا که خداوند در هر رخداد سختی قدرت صبر و تحمل را به افراد می‌دهد.

کهکی درباره لحظه شنیدن خبر شهادت همسرش اظهار کرد: در لحظات سخت شنیدن خبر شهادت همسرم تنها با یادآوری اسوه صبر و بردباری مسلمانان آرام می‌گرفتم و سبب می‌شد این داغ قابل ‌تحمل‌تر شود.

وی تاکید کرد: حادثه کربلا واقعه‌ای تلخ است که قلب هر مسلمانی را به درد می‌آورد و با یادآوری این واقعه و آنچه که بر حضرت زینب(س) گذشت سبب می‌شود در مقابل چنین اتفاقاتی فقط و فقط صبر و بردباری کنیم.

همسر شهید مظفری نیا خاطرنشان کرد: داغ و سختی‌های وارد شده بر معصومین (ع) بسیار سنگین‌تر و سخت‌تر از ما بوده اما صبورتر و بردبارتر و با قدرت بیشتر به راه خود ادامه دادند پس ما نیز باید از رفتار این عزیزان الگو بگیریم.

رادیو مقاومت صدای گفتمان مقاومت و مکتب سلیمانی در آستانه سالگرد شهادت سردار سلیمانی از ابتدای دی ماه تا پایان آن از طریق موج FM ردیف ۹۵,۵ مگاهرتز قابل دریافت بوده و مخاطبان می‌توانند از طریق شماره ۳۰۰۰۰۹۵۵ با برنامه های رادیو مقاومت در ارتباط باشند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد