تاریخ انتشار : سه شنبه 9 دی 1399 - 7:08
کد خبر : 79438

زمین های ده ونک هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود

زمین های ده ونک هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، احمد مسجد جامعی در جلسه صبح سه شنبه شورای شهر در تذکر به رابط شورایار منطقه ۳ گفت: منطقه ۳ نسبت به دیگر مناطق شهر مشکلات کم تری دارد اما حدود ۷۰ طرح کوچک مقیاس در این منطقه وجود دارد که

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، احمد مسجد جامعی در جلسه صبح سه شنبه شورای شهر در تذکر به رابط شورایار منطقه ۳ گفت: منطقه ۳ نسبت به دیگر مناطق شهر مشکلات کم تری دارد اما حدود ۷۰ طرح کوچک مقیاس در این منطقه وجود دارد که ناتمام مانده و باید مورد توجه قرار گیرد.  

وی افزود: جاده شریعتی یا جاده قدیم شمران نیز در این منطقه در سیاست های مدیریت شهری مغفول مانده و باید به آن توجه شود.

مسجد جامعی تصریح کرد: ما باید مشوق هایی را برای احیای باغ ها توسط صاحبان آن ها داشته باشیم و در صورت احیای باغ آرارات مردم منطقه از آن بهره مند می شود چراکه این باغ دارای چندین قنات است.  

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای تاکید کرد: زمین های ده ونک باید به زودی تعیین تکلیف شوند چرا که تا زمانی که این املاک به نتیجه نرسند، هیچ اقدام موثری در منطقه ۳ تهران نمیتوان انجام داد. به علاوه یک ملک ۲۷ هزار متری نیز در این منطقه متعلق به شهرداری بوده که قرار بوده در آن هتل ساخته شود اما در ساخت این ملک باید مسئله پارکینگ آن مورد توجه قرار گیرد.  

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد