تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 آذر 1400 - 0:00
کد خبر : 144601

هژمونی آمریکا در حال فروپاشی است

هژمونی آمریکا در حال فروپاشی است

حجت الاسلام نجات فیاضی دوم آذر  در همایش سراسری نماز در سالن ولایت اردبیل اظهار کرد: تشکیل بسیج به عنوان شاهکار و اعجاز انقلاب اسلامی دامنه محبوبیت جمهوری اسلامی ایران را گسترده کرد تا این تفکر بر اندیشه سکولاریسم غلبه کند. وی اصالت بسیج را برگرفته از مکتب و حاکمیت نبی خدا دانست و خاطرنشان

حجت الاسلام نجات فیاضی دوم آذر  در همایش سراسری نماز در سالن ولایت اردبیل اظهار کرد: تشکیل بسیج به عنوان شاهکار و اعجاز انقلاب اسلامی دامنه محبوبیت جمهوری اسلامی ایران را گسترده کرد تا این تفکر بر اندیشه سکولاریسم غلبه کند.

وی اصالت بسیج را برگرفته از مکتب و حاکمیت نبی خدا دانست و خاطرنشان کرد: همانطوری که پیامبر اکرم (ص) در مدینه با همراهی آحاد جامعه اسلام را بسط و گسترش داد در ۴۳ سال اخیر با پیروزی انقلاب اسلامی و شکل گیری بسیج این کشور در صحنه ها و عرصه های مختلف از طمع دشمنان در امان بوده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل بسیج را جریان ناب مردم و تضمین کننده حاکمیت ارزشی و دینی در جامعه توصیف کرد و گفت: بعد از پایان ۸ سال دفاع مقدس که بسیج کارنامه درخشانی را ارائه کرد حضور بسیج را در صحنه ها و عرصه های مختلف به ویژه دفع تهدید نرم دشمنان شاهد هستیم و قطعا در مکتب بسیج درس آموختگان شهدا و ایثارگرانی هستند که داغ فتنه گری را در دل دشمنان گذاشتند.

فیاضی داعش را مولود نامبارک آمریکا اعلام کرد و افزود: نابودی داعش و رسوایی آمریکا در منطقه محصول تفکر و اندیشه بسیج است که امروز چنین الگویی را در عراق و سوریه و حتی یمن شاهد هستیم.

وی با اشاره به بالندگی شجره طیبه بسیج در ۴۲ سال اخیر تصریح کرد: پاکی، صداقت، اخلاص در عمل، عشق به خط ولایت و مجاهدت بی منت از برجستگی های مجموعه بسیج است که در هر عرصه ای انعطافی بی نظیر در انجام ماموریت های خود داشته است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل به هفت محور فعالیت بسیج در صحنه علمی، معنوی، استقلال و عظمت کشور، برپائی عدالت، پاکدستی و توسعه سبک زندگی اشاره و اضافه کرد: در سند ۱۰ ساله اعتلای بسیج همه این مبانی و منشورهای تحولی زمینه ساز تثبیت و احیای اندیشه بارور انقلاب اسلامی خواهد شد.

فیاضی با اشاره به اهمیت و جایگاه نماز در مکتب اسلام و ضرورت تمسک به این اصل مهم در تقرب الهی بیان کرد: سپاه استان با ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار در تلاش است تا به عمران و آبادانی مساجد و حسینیه ها کمک کند.

وی اجرای ۳۲۸ برنامه با محتوای نماز و ترویج عبودیت الهی را یادآور شد و اظهار کرد: همزمان با هفته بسیج افتتاح حسینیه شهدای شهرستان کوثر با ۳۶۰ مترمربع انجام می شود.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد