تاریخ انتشار : دوشنبه 8 دی 1399 - 20:43
کد خبر : 79245

انسان های از خود گذشته ماندگار می شوند

انسان های از خود گذشته ماندگار می شوند

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی، در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان اظهار کرد: وقایع سال ۸۸ یکی از اتفاقات مهم انقلاب بوده و مقام معظم رهبری همواره از اتفاق بعد از انتخابات ریاست جمهوری ۸۸ به نام فتنه یاد کرده‌اند. وی افزود: از اول انقلاب فشارهای زیادی بر کشور صورت گرفت اما برای هیچکدام از

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی، در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان اظهار کرد: وقایع سال ۸۸ یکی از اتفاقات مهم انقلاب بوده و مقام معظم رهبری همواره از اتفاق بعد از انتخابات ریاست جمهوری ۸۸ به نام فتنه یاد کرده‌اند.

وی افزود: از اول انقلاب فشارهای زیادی بر کشور صورت گرفت اما برای هیچکدام از اینها حضرت آقا مانند حادثه سال ۸۸ چنین صحبت نکرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان بیان کرد: در حوادث سال ۸۸ کسانی دست داشتند که خود از دست‌اندرکاران مملکت بودند و سرمایه‌های انقلاب را به شورش علیه انقلاب برانگیختند و دوم اینکه با رای مردم مقابله کردند.

وی بیان کرد: رهبری از حوادث و فتنه سال ۸۸ با عنوان پتک جمهوریت تعبیر کرده‌اند.

حجت‌الاسلام پورذهبی، ایجاد محبوبیت سردمداران فتنه نزد گروهی از افراد، غرور و استکبار، عدم تمکین به قانون، اسیر توطئه دشمن شدن و گذشتن از خط قرمزهای نظام را از عوامل رخدادهای سال ۸۸ عنوان کرد.

وی عنوان کرد: کار فتنه ۸۸ به جایی رسید که به ساحت امام حسین(ع) اهانت شد و مردم و حتی افرادی به میدان آمدند که حتی در انتخابات هم شرکت نکرده بودند و با جریان فتنه مقابله کردند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان افزود: رهبری در سال ۸۸ به جمهوری اسلامی تقلبی اشاره کردند که عده‌ای به دنبال این قضیه هستند اما با حماسه ۹ دی به آن اتفاقات پایان داده شد و رهبری فرمودند که ۹ دی در تاریخ انقلاب ماندگار شد.

وی بابیان اینکه کسانی که ماندگار می‌شوند، انسان‌های از خودگذشته‌ای هستند عنوان کرد که حاج قاسم علی‌رغم اینکه باید بازنشسته می‌شد و به کارهای شخصی می‌رسید سکون پیدا نکرد و برای انقلاب و آرمان‌های انقلاب جانفشانی کرد.

حجت‌الاسلام پورذهبی ادامه داد: مساله دوم در راز موفقیت این شهید بزرگوار، وظیفه‌شناسی بود چون انسانی جهادگر بود.

وی یادآور شد: مردمی‌ و دلسوز بودن شهید سلیمانی را به یک اسطوره جهانی جاودان تبدیل کرد.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد