تاریخ انتشار : دوشنبه 8 دی 1399 - 5:09
کد خبر : 78971

الگوسازی شهید سلیمانی در هدایت میدانی برای مسوولان مبنای عمل قرار گیرد

الگوسازی شهید سلیمانی در هدایت میدانی برای مسوولان مبنای عمل قرار گیرد

محمدجواد جامعی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: عینیت امتداد اندیشه امام و رهبر معظم انقلاب را همه در محور مقاومت دیدند که الگوهای موفق جمهوری اسلامی در آنجا تکثیر و باعث قدرت و اقتدار برای جهان اسلام شد. وی با اشاره به اینکه سردار شهید قاسم سلیمانی بسیار ولایتمدار بود افزود: این شهید با توجه به نوع

محمدجواد جامعی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: عینیت امتداد اندیشه امام و رهبر معظم انقلاب را همه در محور مقاومت دیدند که الگوهای موفق جمهوری اسلامی در آنجا تکثیر و باعث قدرت و اقتدار برای جهان اسلام شد.

وی با اشاره به اینکه سردار شهید قاسم سلیمانی بسیار ولایتمدار بود افزود: این شهید با توجه به نوع مسوولیت اندیشه رهبران انقلاب اسلامی را درک و فهم کرده و مدل‌های اجرایی این اندیشه را استخراج و با استمرار پیاده‌سازی به الگو تبدیل کرد زیرا وقتی اندیشه به الگو تبدیل می‌شود قابلیت تکثیر و گسترش دارد.

مسوول سازمان بسیج مداحان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه تقویت حزب‌الله و گروه‌های مقاومت فلسطین نیز از دستاوردها و تلاش‌های ۲۲ ساله سردار شهید سلیمانی بوده بیان کرد: این شهید جبهه مقاومتی را در مقابل رژیم صهیونیستی ایجاد کرد که قطعا باعث فروپاشی این رژیم غاصب خواهد شد و شاگردان تربیت شده در مکتب سردار سلیمانی این راه را ادامه خواهند داد.

وی با اشاره به اینکه امروز سوریه، عراق، لبنان و یمن ارتش قدرتمند مردمی دارند خاطرنشان کرد: سردار شهید سلیمانی به دنبال تقویت جبهه مقاومت برای درهم شکستن رژیم صهیونیستی بوده زیرا این رژیم نورچشمی آمریکا در منطقه و دشمن اول مسلمانان است بنابراین جبهه مقاومت با تدبیر و دوراندیشی این شهید والامقام تحت هدایت رهبر معظم انقلاب شکل گرفت.

جامعی با اشاره به اینکه جنگ اقتصادی متن و محتوای آموزشی منحصربفردی را طلب می‌کند گفت: قواعد غلبه بر دشمن در این فضا را کسی به کشور نداده و  هیچ دانشگاهی این مسائل را تدریس نمی‌کند این موارد و مسائل موضوعات منحصربفردی برای انقلاب اسلامی است.

وی افزود: فرمانده‌هان، مسوولان و مدیران کشور در این زمینه تجربیات بسیار خوبی دارند که این تجربیات باید به دانش، متن و محتوای آموزشی تبدیل شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد