تاریخ انتشار : یکشنبه 28 خرداد 1396 - 9:42
کد خبر : 7894

اجرای امر به معروف و نهی از منکر مانع بروز ناهنجاری در جامعه می شود

اجرای امر به معروف و نهی از منکر مانع بروز ناهنجاری در جامعه می شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، حجت الاسلام حسن دهشیری روز یکشنبه در جلسه ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر در فرمانداری اردستان افزود: یکی از وظایف شرعی هر فرد در جامعه اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر است.وی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، حجت الاسلام حسن دهشیری روز یکشنبه در جلسه ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر در فرمانداری اردستان افزود: یکی از وظایف شرعی هر فرد در جامعه اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر است.
وی با اشاره به وجود بعضی ناهنجاری ها و اقدام های خلاف شرع و عرف در جامعه مثل خودکشی ها خاطر نشان کرد: ضعف بنیه دینی و اعتقادی ،اجتماعی و خانوادگی زمینه ساز این گونه اقدام های نامطلوب است.
وی افزود: وظیفه تک تک افراد جامعه است که اگر ناهنجاری، بداخلاقی و قانون شکنی در جامعه مشاهده کردند امر به معروف و نهی از منکر کنند.
فرماندار اردستان نیز در این جلسه گفت: عدم تقید و پای بندی به مسائل شرعی و کمبود مروجان دینی می تواند زمینه ساز مشکلات اخلاقی در جامعه شود.
علیرضا غیور افزود: علاوه برمسائل مطرح شده نبود نشاط و شادابی درسطح جامعه و خمودگی و گرفتگی و مشکلات اقتصادی و روانی و فکری باعث شده یک نوع بی تحرکی و افسردگی در سطح شهرستان بوجود آید.
وی خاطر نشان کرد: روحانیان، فرهیختگان و دستگاه های فرهنگی آموزشی می توانند با ارائه راهکارها و برنامه های فرهنگی، ورزشی و شاداب سازی محیط جلوی بسیاری از ناهنجاری ها را بگیرند.
مرکز شهرستان اردستان در ۱۱۸کیلومتری شمال مرکز استان اصفهان قرار دارد.
۷۴۰۸/۷۴۳۱ * خبرنگار: رحمت الله عامری نیا * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد