تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 تیر 1397 - 11:05
کد خبر : 36966

دوره‌های آموزشی امربه‌معروف و نهی از منکر در سمنان برگزار می‌شود

دوره‌های آموزشی امربه‌معروف و نهی از منکر در سمنان برگزار می‌شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از سمنان، حیدر آسیابی ظهر امروز در جلسه ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان سمنان اظهار داشت: آسیب‌های اجتماعی همواره به‌عنوان یک تهدید در ایران وجود دارد و باید برای مقابله با این آسیب‌ها اقدامات مؤثر انجام

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از سمنان، حیدر آسیابی ظهر امروز در جلسه ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان سمنان اظهار داشت: آسیب‌های اجتماعی همواره به‌عنوان یک تهدید در ایران وجود دارد و باید برای مقابله با این آسیب‌ها اقدامات مؤثر انجام شود.

وی با بیان اینکه امربه‌معروف و نهی از منکر بهترین راهکار برای مقابله با این آسیب‌های اجتماعی است خاطرنشان کرد: دوره‌های آموزشی امربه‌معروف و نهی از منکر در سمنان برگزار می‌شود.

دادستان مرکزی استان سمنان بیان کرد: ۱۵۰ نفر از آمران و ناهیان منکر استان سمنان در دوره‌های آموزشی امربه‌معروف و نهی از منکر سامان‌دهی می‌شوند.

وی با اشاره به راه‌اندازی ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر در دستگاه‌های اجرایی استان خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۹۰ درصد از دستگاه‌های اجرایی وادارات استان سمنان ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر دارند.

آسیابی با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌شده تا ۱۰ درصد باقی‌مانده از ادارات نیز در این راستا فعالیت خود را آغاز کنند یادآور شد: اجرای برنامه‌های امربه‌معروف و نهی از منکر با محوریت مردم یکی از اولویت‌های اصلی ما در این ستاد است.

وی ابراز داشت: برای جذب یک هزار داوطلب جدید برای عضویت و آموزش به‌عنوان آمران به معروف و ناهیان از منکر در استان سمنان برنامه‌ریزی‌شده است.

دادستان مرکزی استان سمنان تصریح کرد: جلب مشارکت مردم در راستای اجرای طرح‌های امربه‌معروف و نهی از منکر در دستور کار است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد