تاریخ انتشار : یکشنبه 28 خرداد 1396 - 8:06
کد خبر : 7883

کدام ادارات بهبهان نیاز به تسریع در تغییر مدیریت دارند/ تحلیل

کدام ادارات بهبهان نیاز به تسریع در تغییر مدیریت دارند/ تحلیل

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر بهبهان :گروه پایش و ارزیابی عملکرد مدیران ادارات و دستگاههای اجرایی و نظارتی شهرستان بهبهان وابسته به این رسانه با بررسی نتایج عملکرد و میزان رضایتمندی مردم در ارتباط با نهاد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر بهبهان :گروه پایش و ارزیابی عملکرد مدیران ادارات و دستگاههای اجرایی و نظارتی شهرستان بهبهان وابسته به این رسانه با بررسی نتایج عملکرد و میزان رضایتمندی مردم در ارتباط با نهاد مربوطه ، اقدام به انتشار بازدهی مدیریت ها در طول سالهای گذشته کرده است که میبایست استاندار و نماینده نسبت به چابک سازی و تغییر مدیریت ها ، اقدامات مقتضی را اعمال کنند .

در این پایش که بر اساس گزارشات رسیده از مجموعه های زیرین دستگاهها و مراجعه کنندگان بدست آمده است ، اداراتی را که در طول سالهای گذشته از میزان بهره وری و راندمان در وضعیت نامطلوبی بسر میبرد ، به مردم و مسئولان تصمیم ساز معرفی خواهد کرد تا هر چه سریعتر نسبت به تحولات در راس مدیریت آنها اقدام لازم صورت گیرد.

_ اداره تبلیغات اسلامی یکی از اداراتی است که نقش بسزایی در اجرای فعالیت ها و ویژه برنامه های مناسبتی ، همچنین فرهنگ سازی در مقاطع مختلف در سطح شهر را داراست که بنابر این گزارش نتوانسته است مدیریت خوبی را در امور محوله از خود به جای بگذارد .

_ اداره میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی بهبهان که از حال خوبی در طول سالهای اخیر برخوردار نیست و هم اکنون نیز نیازمند توجه ویژه مسئولان استانی است مستلزم تغییرات محسوس در راس مدیریتی آن است . انتصاب یک بانو در این اداره همچنان نتوانسته است مشکلات عدیده این مجموعه را متناسب با شرایط منحصر به فرد شهرستان مرتفع نماید.

 
_ فرمانداری بهبهان که سالهاست در بحران مدیریتی بسر میبرد و از زمان روی کار آمدن دولت تدبیر اکثر وظایف سنگین و تاثیر گذار بر عهده معاونت های این نهاد گذاشته شده است از جمله گزینه های اصلی تغییر مدیریت است تا علاوه بر ایجاد ثبات نسبی در قلب تپنده دستگاههای اجرایی ، بسیاری از کاستی های سال های گذشته جبران شود.

_ مدیریت اطلاع رسانی دفتر شهرستانی و پایتخت نماینده مردم از جمله مجموعه های ضعیف این شهرستان محسوب میشود که شاید بیشترین اعتراضات مردمی مربوط به این مسئله باشد و نیازمند تدبیر برای گزینش افراد متخصص و اجتماعی میباشد.

_  مدیریت اداره تعزیرات حکومتی همچنان با وجود انتصاب یک فرد غیر بومی مشکلات را نه تنها مرتفع نکرده است بلکه حجم  نارضایتی های مردمی را دو چندان کرده است . از جمله مشکلاتی که در این اداره وجود دارد ، مسافتی است که مدیر باید برای حضور در شهرستان بهبهان طی نماید محسوب میشود.

_ شهرداری که مدتی است پس از هجمه بی سابقه تعدادی از اعضای شورای شهر چهارم از ریل خارج شده است ، امروز به یک خودروی بدون سرنشین و رها شده در بیابان تبدیل شده است که میطلبد شورای پنجم به دور از هیاهوی منفعت طلبان ، شهرداری مردمی و متخصص و البته مجرب را انتخاب و مسیر را دوباره به حالت مطلوب خود برگرداند.

_ معاونت های فرمانداری بهبهان که در دهه اخیر با یک چرخش مدیریتی همچنان در مناصب خود باقی مانده اند برای افزایش بهره وری و جذب نخبگان نیازمند تغییرات جدی است . شخص استاندار که اصالتی بهبهانی دارد باید به این مهم توجه بیشتری کند و در روند تغییرات از افراد بی حاشیه و دارای عقبه اجتماعی استفاده نماید تا روح پویایی در بدنه مدیریت شهرستان دمیده شود.

_ کمیته امداد امام خمینی (ره) علیرغم تلاش هایی که در سالهای گذشته انجام داده است نیازمند تغییر مدیریت است تا کارها با استقرار مدیریت جدید سرعت بیشتری به خود بگیرد.

نهادهایی دیگری نیز در حال ارزیابی هستند که در اولین فرصت و با ذکر مصادیق مربوطه ، عملکرد آنها مورد پایش قرار خواهد گرفت.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد