تاریخ انتشار : یکشنبه 7 دی 1399 - 9:01
کد خبر : 78779

گروه‌های تکفیری با مجاهدت شهید سلیمانی وهدایت رهبر انقلاب از بین رفتند

گروه‌های تکفیری با مجاهدت شهید سلیمانی وهدایت رهبر انقلاب از بین رفتند

سردار جهانبخش کرمی، روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه داعش اهداف شوم آمریکا و رژیم صهیونیستی را دنبال می‌کردند، افزود: پس از دفاع مقدس، جبهه داعش و اَمثال آن به جنگ علیه مسلمانان مظلوم منطقه برخاستند و در واقع با شعار «الله اکبر» به جنگ «الله اکبر» آمدند. وی جنگ های

سردار جهانبخش کرمی، روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه داعش اهداف شوم آمریکا و رژیم صهیونیستی را دنبال می‌کردند، افزود: پس از دفاع مقدس، جبهه داعش و اَمثال آن به جنگ علیه مسلمانان مظلوم منطقه برخاستند و در واقع با شعار «الله اکبر» به جنگ «الله اکبر» آمدند.

وی جنگ های ” احزاب، عاشورا و دفاع مقدس” را سه جنگ بزرگ و سرنوشت‌ساز در طول تاریخ اسلام خواند و اظهار داشت: در تمام این جنگ‌ها، جبهه استکبار در یک طرف و رزمندگان اسلام به تنهایی در یک طرف بودند.

سردار کرمی با بیان اینکه در جنگ تحمیلی و نابرابر هشت ساله، جبهه استکبار در یک طرف و نظام اسلامی و ملت ایران در یک طرف قرار داشتند، تصریح کرد: با رهبری حضرت امام خمینی (ره) و ایثار ملت ایران پوزه دشمنان به خاک مالیده شد و وادار به عقب نشینی شدند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان به تشریح برنامه‌های پیش‌بینی شده این استان در نخستین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی پرداخت و افزود: این برنامه‌ها برابر با دستورالعمل‌های ابلاغی و رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

سردارکرمی افزود: برگزاری جلسات ستادی در سپاه استان و شهرستان‌ها، ابلاغ دستورالعمل‌های مربوطه به رده‌های مختلف بسیج و سپاه، فضاسازی تبلیغی محیطی، برنامه‌ریزی به منظور طراحی دیوار نگاره در مکان‌های پرتردد شهری، هماهنگی با اصحاب رسانه جهت انعکاس مناسب برنامه ‌ها، هماهنگی با سازمان‌های مردم ‌نهاد جهت برنامه‌ریزی و اقدامات فرهنگی، چاپ پوستر و بروشور وصیت‌نامه شهید سلیمانی جهت توزیع در ادارات و برگزاری یادواره شهدا و نصب تصاویر و پوستر شهید سلیمانی توسط اتحادیه‌ها و اصناف از جمله اقدامات قبل از آغاز هفته گرامیداشت سالگرد شهادت شهید سلیمانی است.

وی ادامه داد: انعکاس برنامه‌های مهم و مصاحبه‌ها در رسانه‌ها و فضای مجازی، برگزاری مراسم گرامیداشت با حضور حداکثر ۳۰ نفر و پخش زنده مراسم، هماهنگی جهت ویزیت رایگان در درمانگاه‌های سپاه و بسیج، حرکت موتورسواران در کمربندی شمالی شهر زنجان، برگزاری همایش با حضور مادران شهدا و تجلیل از سربازان نمونه، نیز بخشی از این برنامه‌ها است که در طول هفته گرامیداشت انجام خواهد گرفت.

سردار کرمی یادآور شد: در جلسه‌ای که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، فرمانده سپاه ثارالله کرمان ضمن قدردانی از تمام مردم شریف ایران گفتند که جهت جلوگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا و همچنین حفظ سلامتی هموطنان، هیچ کاروانی در سالگرد شهادت شهید سلیمانی به سمت کرمان حرکت نکند و مردم کرمان به نیابت از تمام مردم ایران به زیارت مزار این شهید رفته و دعاگوی هموطنان خواهند بود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد