تاریخ انتشار : یکشنبه 7 دی 1399 - 8:49
کد خبر : 78766

۵۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان خراسان شمالی توزیع می‌شود

۵۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان خراسان شمالی توزیع می‌شود

حجت الاسلام علی اکبر صفری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این تعداد ۲۰ هزار پرس غذای گرم به مناسبت دهه فاطمیه در ۲۵ نقطه مرکز استان که از محل موقوفات و خیران توسط هیات امنای مساجد و گروه جهادی بین نیازمندان توزیع می‌ شود. وی گفت: همچنین در همین رابطه، یکهزار و

حجت الاسلام علی اکبر صفری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این تعداد ۲۰ هزار پرس غذای گرم به مناسبت دهه فاطمیه در ۲۵ نقطه مرکز استان که از محل موقوفات و خیران توسط هیات امنای مساجد و گروه جهادی بین نیازمندان توزیع می‌ شود.

وی گفت: همچنین در همین رابطه، یکهزار و ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بین نیازمندان استان می‌شود.

وی در ادامه از جمله برنامه‌های دهه فاطمیه و گرامیداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی را برگزاری حرکت کاروان خودرویی هیات های عزاداری از  آرامگاه امامزاده های شهرستان‌ها به مراکز شهرها دانست.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس و ابو مهدی المهندس معاون سازمان الحشد الشعبی عراق به همراه هشت تن از همراهانشان دیگر بامداد جمعه ۱۳ دی ۹۸ در مسیر فرودگاه بغداد در اقدام تروریستی کاخ سفید و به دستور «دونالد ترامپ» رییس‌جمهوری آمریکا و با شلیک موشک‌های پهپادهای ارتش این کشور به شهادت رسیدند.

این استان هم اکنون به لحاظ وضعیت کرونایی نارنجی و زرد است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد