تاریخ انتشار : دوشنبه 5 شهریور 1397 - 9:44
کد خبر : 39967

زاهدان| کالای احتکار شده مکشوفه باید به سرعت در بازار عرضه شود

زاهدان| کالای احتکار شده مکشوفه باید به سرعت در بازار عرضه شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از زاهدان، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی ظهر امروز در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم سیستان و بلوچستان که در دادگستری این استان برگزار شد اظهار داشت: با توجه به اینکه در آستانه فرا رسیدن به ماه محرم

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از زاهدان، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی ظهر امروز در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم سیستان و بلوچستان که در دادگستری این استان برگزار شد اظهار داشت: با توجه به اینکه در آستانه فرا رسیدن به ماه محرم هستیم این اطمینان به مردم داده می‌شود که جای نگرانی برای کمبود ارزاق عمومی در سیستان و بلوچستان وجود ندارد.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان افزود: ۲۶۰۰ تن برنج در استان کشف شده بود که قرار است هرچه سریعتر کارهای اداری آن طی و این برنج بر روی سفره مردم قرار گیرد  که در حال حاضر حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ تن برنج در بین مردم توزیع شده است.

وی با بیان اینکه در ماه‌های اخیر نوسانات اقتصادی در کشور به اوج خود رسیده است افزود: باید تلاش کنیم تا قبل از وقوع جرم اقدامات پیشگیرانه در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: زمانی که کالایی چه به صورت احتکار شده و یا به صورت قانونی در انبارها کشف و گزارش شد باید به سرعت برای ثبات اقتصادی و تعدیل قیمت ها در بازار مصرف عرضه تا از بروز هرگونه مشکل پیشگیری شود.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان از شکل گرفتن شعبه ویژه بازپرسی در استان خبر داد و تصریح کرد: این  آیین نامه  در زمینه اقتصادی و برگرفته از اذن مقام معظم رهبری بوده است.

حجت الاسلام حمیدی گفت: سیستان و بلوچستان از نظر تصادفات جاده ای  استانی پر حادثه است که باید در این استان علاوه بر زیر ساخت های ترافیکی به فرهنگ سازی برای کاهش تلفات انسانی در جاده ها توجه شود پون در حال حاضر این استان رتبه ۶ کشور در زمینه پر حادثه بودن و رتبه ۱۵ از نظر بیشترین مجروحان حوادث رانندگی را به خود اختصاص داده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد