تاریخ انتشار : یکشنبه 7 دی 1399 - 8:16
کد خبر : 78707

ورود قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا برای خروج ایران از وابستگی به خارج در حوزه کشاورزی/ ‌توسعه سامانه‌های نوین آبیاری در کشور

ورود قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا برای خروج ایران از وابستگی به خارج در حوزه کشاورزی/ ‌توسعه سامانه‌های نوین آبیاری در کشور

– اخبار استانها – به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از کردکوی، سردار سعید محمد صبح امروز در آئین آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های زهکشی اراضی اولویت دار و طرح توسعه سامانه‌های نوین آبیاری استان گلستان، اظهار داشت: امروز به یاری خداوند کار بزرگ دیگری

– اخبار استانها –

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از کردکوی، سردار سعید محمد صبح امروز در آئین آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های زهکشی اراضی اولویت دار و طرح توسعه سامانه‌های نوین آبیاری استان گلستان، اظهار داشت: امروز به یاری خداوند کار بزرگ دیگری که با معیشت مردم گره خورده را انجام می‌دهیم تا رفاه مردم استان گلستان را به همراه داشته باشد.

وی افزود: ظرفیت اصلی استان گلستان حول محور کشاورزی است و حل مشکلات آن گره مشکلات معیشتی را باز می‌کند، پیگیری امور بهبود وضعیت کشاورزی در استان جزو اولویت‌های قرارگاه خاتم‌الانبیا بوده است.

سردار محمد ادامه داد: ۹۳ درصد آب تامین شده در کشور برای کشاورزی مصرف می‌شود و در کشور مشکل کم آبی داریم، کشور ما نیاز به دانش بومی کشاورزی دارد تا اکثر بخش‌های پژوهشی فعال شوند. کشاورزی ما در بخش‌های مختلف دچار مشکل شده و از بذر تا کود وابستگی داریم و نیاز به جهاد است تا این وابستگی‌ها برطرف شود.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) گفت: برخی تولیدات نیاز به زمان دارد تا کشور را از زیر دست استکبار جهانی خارج و به طور خودکفا نیازها را تامین کنیم.

فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا: تحولی بنیادی در زمینه تولید و اشتغال در استان گلستان رقم می‌زنیمقرارگاه خاتم‌الانبیا ۲ بیمارستان در استان گلستان می‌سازدفرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا‌: با انگیزه انقلابی جوانان قرارگاه خاتم توسعه زیرساخت‌های کشور را جلو می‌بریم

سردار محمد افزود: در گلستان تفاهم‌نامه ۶ هزار هکتاری حوضچه‌های پرورش میگو منعقد شده که ۵۰ درصد میگوی کشور تامین خواهد شد و موجب اشتغال می‌شود، امیدواریم این پروژه در اسرع وقت عملیاتی شود.

وی ادامه داد: زهکشی ۳۰ هزار هکتار از اراضی استان گلستان با سرعت مناسبی اجرا شد و روزهای پایانی را می‌گذراند، امروز کلنگ زهکشی ۵۰ هزار هکتار از اراضی استان در کردکوی به زمین زده می شود و امیدواریم به زودی در اختیار مردم قرار بگیرد و به معیشت کشاورزان کمک کند.

سردار محمد خاطرنشان کرد: طرح توسعه سامانه‌های نوین آبیاری در سطح ۱۵ هزار هکتار کنار سد وشمگیر به صورت آبیاری نوین کلنگ‌زنی و عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

وی یادآور شد: تخلیه سیلاب‌ها از مسیر کانال‌های زهکشی رخ می‌دهد و برکات زیادی در رفاه مردم خواهد داشت.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد